Töltés

Felszereltség:
TV, WIFI, Csocsó, Melegétel, Terasz, Parkoló, Akadálymentes, Kártyás fizetés
Rólunk:

4 Évszak Palóc Bistorant - Palóc és mátrai ízek gasztronómiai élménye a díjnyertes séf által vezetett konyha-műhelyben, italkülönlegességek a Bár-Kávézóban, családias hangulat, friss alapanyagok, mátrai borok. Csúcstechnika a kivitelezésben és a megjelenésben, tradíció a kulináris ajánlatban. A bistorant teraszán családi és céges rendezvények szervezése. High-tech gyermeksarok, ingyenes wifi. Nyitási akciónkban az étteremben elköltött minden forint fele beváltható a High-Tech Sportok Bázisa által biztosított közel 200 féle program egyikére.

Mutass többet

2 1
1 1
  • 4 Évszak - Palóc Bistorant

Kedves és gyors kiszolgálás. Több egymást követő napon vacsoráztunk itt, minden fogás nagyon finom volt! Mindenkinek ajánlom aki erre jár! :)

• Ha sok időd van, térj be bátran! Az első 20 percben az italokat vártuk, két limonádé és két házi szörp, annyira nem bonyolult. Az ital rendelésekor nem adhattuk le az ételrendelésünket, erre újabb 10 percet vártunk. Ehhez képest meg sem lepődtünk azon, hogy 55 perc múlva már ehettünk is. Az étel némiképp kárpótolt. A csúcs azonban a kártyás fizetésre való várakozás volt, ami további 20 percet vett igénybe. Mindemellett nem volt teltház. Szóval, ha van kb. 2,5 órád egy étkezésre, akkor nem rossz választás!

Flegma es unott pincerek. Mosolyt meg csak hirbol sem ismerik. A fizetesre 15 percet vartam, miutan jeleztem hogy kerem a szamlat de igy sem sikerult megkapnom a szamlat igy vegul en mentem a pulthoz. A gyerek menu nevetseges volt, a rantott hus pedig hal izu. Gondolom az sult elotte az olajban. Egy negycsillagos hotelben kevesebb penzert jobb kiszolgalast es etelt kapok.Ide soha tobbet es senkinek nem ajanlom.

• 4 Évszak - Palóc Bistorant

Egy nagyobb baráti társasággal ültünk be az étterembe egy kellemes ebédre. Mivel a HSB szolgáltatásait már többször igánybevettük nagy megelégedésünkre, kíváncsian vártam, hogy hozzák-e étteremben is a megszokott, és emiatt elvárt színvonalat. Az ételek mennyeiek voltak, kiadósak. Természetesen a kaja nem készült el 5 perc alatt, de nem előre elkészített, megmikrózott ételeket fogyasztottunk, így egyáltalán nem ért meglepetésként, ráadásul az étterem zsúfolásig tele...
    Mindnekinek csak ajanlani tudom!

• A környezet varázslatos, az ételek fantasztikusak, a kiszolgálás pedig olyan, ahogy a kiskönyvben meg van írva. Többször voltunk már és mindig meg voltunk elégedve. Arra külön adnék öt csillagot, hogy minőségi mátrai borokat kínálnak, de sajnos nem lehet. :)

Értékeld Te is!

4 Évszak - Palóc Bistorant

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.