Töltés

Felszereltség:
Melegétel, Terasz, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

Kedves vendégünk! Engedje meg, hogy szíves figyelmébe ajánljuk az Algyői Halászcsárdát, mely eredeti, autentikus szegedi halételek széles választékával és udvarias, gyors kiszolgálással várja Önöket az algyői Tisza-híd Szeged felőli lábánál, Szeged és Hódmezővásárhely között félúton.
A csárda vezető ételei a hagyományos tiszai halételek.
Étlapunkon megtalálható a filézett ponty, a vegyes, a korhely- és harcsahallé, a híres szegedi, vagy szögedi halászlé.
Sláger ételeink a filézett pontypaprikás túrós csuszával, a fokhagymás szögedi sült hal és a haltepertő.
Az étlapon szerepelnek még harcsából, süllőből, kecsegéből és pisztrángból készült ételek is.
A halat nem kedvelők sem maradnak éhen, hiszen sertésből, borjúból, bélszínből, libamájból, pulykamellből készült fogások színes palettája közül választhatnak, de vegetáriánus ételekkel is szolgálunk.
Vállaljuk családi és vállalati rendezvények lebonyolítását csárdánkban 80 főig, külső helyszínen, kitelepüléssel akár 350 főig.

Mutass többet

2 1
1 0
  • Algyői Halászcsárda

4 főre kértünk asztalt, és egy 6 főre megterített asztalhoz vezettek. Az egész étterem belső része szinte üres volt, és a legnagyobb társaság mögé ültettek minket. Egy étteremben természetes a hangzavar, csak az volt zavaró, hogy ültethettek volna körülbelül bárhova máshova. Grillezett hal helyett pedig rántott halat kaptam az előző alkalommal.

MINDENKINEK AJÁNLOM, AKI SZERETI A FRISS HALBÓL KÉSZÜLT ÉTELEKET! NEKEM MINDIG ÜNNEP, HA ITT ÉTKEZEM! JÓ ÉTELEK, JÓ HANGULAT, JÓ CIGÁNYZENE ÉS MINDIG KEDVES SZEMÉLYZET! ÍGY IS MARADJON! MAGYAROSSY

nagyszerű étterem, gyors, udvarias, rugalmas kiszolgálás. a tejfölös-gombás harcsa isteni volt, igazi erdei gombából (végre!), a raguleves is nagyon finom volt, a gesztenyés palacsinta volt a hab a tortán :)

talán egyetlen negatívumként azt említeném meg, hogy sajnos olyan helyen ültünk, ahol túl sokat hallottunk a konyha és a felszolgálók között folyó párbeszédből, ami néha már-már veszekedéssé fajult, mert a sok vendég miatt (szombat délben voltunk) csúszott pár asztal. ezt semmiképp sem szabadna a vendégek füle hallatára.

biztosan el fogunk még jönni ide, már csak azért is mert ősszel algyőre költözünk. de legközelebb messzebb ülünk a konyhától :)

• Algyői Halászcsárda

Csak egyszer jártam itt, de ilyen finom halászlét még sehol sem ettem. Haza is vittünk belőle. Itt kóstoltam meg életemben először a haltepertőt, amiről eddig még csak nem is hallottam, de kedvenc előétel lett belőle. A tálalási mód ötletes, az étterem nagyon hangulatos, mind belül, mind a kerthelyiség, ami egyetlen zavaró volt, hogy sajnos a legyek is nagyon jöttek az illatokra.

Rendszeresen járunk ide.Eddig még nem csalódtunk az étteremben. Az ételek a kiszolgálás is kifogástalan. Családbarát vendéglő.

Értékeld Te is!

Algyői Halászcsárda

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.