Töltés
Bejelentkezés

Asztalfoglalás

Foglalj asztalt online, azonnali jóváhagyással!

Információk

Nyitvatartás:
Ma: 11:00 - 22:00 Nyitva (Mutass többet)
Konyha típus:
Nemzetközi
Elfogadott kártyák:
OTP SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, Erzsébet utalvány, Sodexo Pass, Ticket restaurant
Felszereltség:
Terasz, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

Balatonfüreden, a Balaton legszebb sétánya, a romantikus és egyben idilli Tagore-sétány keleti végénél található a népszerű vendéglátó komplexum: a Borcsa Étterem. Működését 1984-ben kezdte meg, 2000. augusztusától pedig teljesen megújulva, töretlen és egyre nagyobb népszerűséggel várja vendégeit: a sétányról betérő hölgyeket, urakat, valamint az Eszterházi Strandon fürdőző, napozó vendégeket. Az étterem évek óta a balatoni vendéglátás messze híres színfoltjának számít.

Mutass többet

3 0
2 2
1 0

• Felhívtuk az éttermet asztalfoglalás miatt. Telefonban meg is kaptuk az időpontot. Mikor a megadott időre odaértünk,akkor közölték,hogy ilyen asztalfoglalás nekik nincs,hisz ők a telefonos foglalást nem jegyzik le. Ennek ellenére biztosítottak nekünk asztalt a legrosszabb helyen. Az étel amit rendeltünk rettentően sós volt és az étlapon nem volt feltüntetve néhány részemről igen fontos hozzávaló. Kiszolgálás sem volt a legjobb,megvárattak minket (véleményem szerint ez a rossz asztal miatt történt,hogy kiestünk a pincérek látóköréből). Hangulatos és minőségi az étterem,de a zenével kapcsolatban van némi probléma. Volt olyan alkalom,hogy rettentően hangosan szólt,máskor meg épp hogy zümmögött valami.

Jelentés
  • Balatonfüredi nyaralásunk alkalmával jártunk többször is az étteremben, mindennel elégedettek voltunk, az ételeket is nagyon gyorsan (10-15 perc) kihozták. Csak ajánlani tudom a helyet!

Jelentés
  • Árak korrektek, de az adagok és minőség átlagosnak tekintendő.
    Kiszolgálás udvarias és kedves, habár kicsit kellett várni mire felszolgáltak.
    A hangulat tipikusan balatoni, semmiben nem emelkedik ki a többi étteremtől.

Jelentés
  • Sajnos az etelekrol nem tudok nyilatkozni mert egy oras varas utan elmentunk sajnos vacsorazas nelkul.

Jelentés
  • Pünkösd hétfőn ebédeltünk az étteremben. Igaz, hogy a Balaton felőli oldalon már nem találtunk helyet, de a sétányra néző terasz is nagyon hangulatos. A kiszolgálás végig gyors és pontos volt, bár a pincérnő arcán néha felvillanhatott volna egy halovány mosoly. Az étlap változatos, azt hiszem mindenki talál az ízlésének megfelelőt. Néhány olyan étel is található ami nincs még elterjedve, például a több száz éves múltra visszatekintő és napjainkban ismét egyre divatosabb konfitálás mint konyhatechnikai eljárás, illetve különleges prémium minőségű marha hús alkalmazása. Az ételek minősége nagyon jó volt és ha nem venném figyelembe az étterem elhelyezkedését , akkor is kiváló az ár-érték arány.
    Ajánlom mindenkinek, hogy próbálja ki, nem fog csalódni.

Értékeld Te is!

Borcsa Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

A weboldalon cookie-kat használunk! A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy a cookie-kat használjunk. További információ Bezárás