Töltés

Felszereltség:
Melegétel, Terasz, Kártyás fizetés
Rólunk:

Családias légkörben várjuk vendégeinket, télen nyáron üzemelő terasszal.
Családi rendezvényeket 80 főig vállalunk.
Tel:+3630/5737046

2 2
1 0
  • Csepp a Tengerben Halászcsárda

Remek vacsorát fogyasztottunk! Bőséges adagok, kedves kiszolgálás. Azért négy csillag mert, habár az étlapon jó pár leves szerepel rendelni csak a napi menü keretében elkészültet lehet.

• Adagok - maximális
    Ízek - maximális
    Környezet - maximális
    Kiszolgálás - maximális

2017. februárban voltunk itt !
    Május 20.-án ismét megyünk !
    Remélem nem lesz más a véleményem !
    Mindenkinek ajánlom !!!

• Csepp a Tengerben Halászcsárda

láttuk hogy új üzemeltető van ,gondoltam kipróbáljuk,nyertünk! bátran mondhatom,minden tökéletes volt. várjuk a folytatást,mivel ez a kedvenc vacsorázó helyünk!

Az előző hozzászólásával kell hogy egyetértsek. Én is több héttel korábban foglaltam le egy február végi "torkos kedd"-et. Ehhez képest - pedig időben érkeztünk - a "legrosszabb" asztalt kaptuk, a bejárattal szemben, a mellékhelyiségek ajtajai között... (A pincérnő rögtön letegezett és mivel ez volt az utolsó szabad asztal, felajánlotta a lehetőséget, hogy odaüljünk egy négyszemélyes asztalhoz két vadidegen ember mellé. Nos, ugye ezt nem kell túlmagyaráznom…)
    Sebaj, ettől még lehet jó a kaja, gondoltuk. A probéma ott folytatódott, hogy semmiféle rostos üdítőjük nem volt, csak narancs illetve almalé. (Ha egy étterem bevállal egy ilyen magát népszerűsítő és valószínűsíthetően nagy érdeklődésre számot tartó akciót, akkor alapvető hogy legalább az italokból van kínálata...) A vacsora előtt legurítottunk aperitifként egy-egy pálinkát is. Mondanom sem kell, hogy azért - jó magyar vendéglátói szokás szerint - a röviditalok ára meglehetősen magas volt. Egy árkategóriába esett pl. a pálinkának keresztelt de gyümölcsöt nem látott szeszesital és a - remélhetőleg - tényleg gyümölcsből készült valódi pálinka. Utóbbit választottuk, finom volt. (A reklámért nem fizet senki, nem nevezem meg a konkrét márkát.)
    Végülis pontyfilét rendeltünk szegediesen valamint dorozsmai molnárpontyot gombás-tejfölös mártásban csuszatésztával. Furcsa módon hamar kihozták az ételt. Ekkor jött a “fő” meglepetés: enyhén szólva is nagyobb adagra számítottunk. Különösen a szegedies ponytfilé volt zóna adag, a vegyesköret említésre sem méltó. (gyk: szintén zóna adag volt és a krumpli cseppet izzadtnak tűnt, de még a fogyaszthatóság határán belül) A rendelt káposztasaláta nem volt rossz, de ezt sem nagyon pakolták meg... A dorozsmai molnárponty kiadósabbnak tűnt, a tésztából adtak bőven.
    Desszertként túrós palacsintát kértünk vaniliaöntettel. Ez rendben volt.
    Összességében – korábban nem ettem itt, ígyösszehasonlítási alapom nincsen – közepesre értékelem magát az ételeket. Még egyszer viszont nem hinném, hogy meglátogatom a helyet, s nem is ajánlom senkinek. Az étterem nem éppen előnyös elhelyezkedését és a meglehetősen kopott belsőt kompenzálhatta volna a kiadós és jó étel. Nem kompenzálta.
    Úgy gondolom, hogy ezt a torkos csütörtök akciót szigorúbb szabályokhoz kellene kötni. Zóna étel, nem zóna étel? Nyilván senki nem korlátozná a vendéglátókat ételeik mennyiségét illetően, de láttam én már olyan helyet ahol az étlapon szerepelt az étel konkrét tömege, csak a korrektség kedvéért…

• Csepp a Tengerben Halászcsárda

2010.02.11-én voltam asztalt foglalni és február 25-re kaptam időpontot a Torkos Csütörtöki megmozdulásra. Még akkor megebédeltem náluk, rendeltem egy harcsa filét rántva és egy velővel töltött sertésszeletett rántva, sültburgonyával. Rendkivül bőséges, finom, ízletes volt az étel.
    2010.02.25-én a feleségemmel érkeztünk a Torkos Csütörtökre és az alábbiakat rendeltük: vaddisznó pörkölt galuskával, csülök pékné módra sültburgonyával, harcsa filé rántva sültburgonyával, velővel töltött sertésszelet rántva sültburgonyával és káposzta salátát kértünk hozzá. Véleményeim ezekről a fogásokról: A vaddisznó pörkölt szerintem sertés pörkölthöz hasznolított és féladag volt. A csülök pékné módra másnapos, vizes sültburgonyával volt feltálalva, a hús egy gyúfásdoboz méretű és félcenti vastagságú darab volt két fél diónyi mocsinggal. A harcsa filé rántva íztelen volt, kevesebb volt a hal mint amit február 11-én fogyasztottam, valószínű ez is féladag volt, és érdekes módon ehhez friss sültburgonyát kaptunk. A velővel töltött sertésszelet 02.11-én kettő darab nagy szelet húsból állt, sok velővel, a 02.25-i pedig alig tartalmazott velőt és úgy nézet ki a hús mintha egy szelet húst ketté törtek volna (ez abból látszott, hogy a bunda mind két darabnál másfél centi szélesen sérült volt), tehát ez se volt egész adag. A káposzta saláta olyan büdös volt, mintha hordós káposzta lével meglocsolták volna, íztelen is volt, meg talán nem is volt friss. A kis adagokhoz annyit fűznék hozzá, hogy a szomszédos asztalnál megkérdezték a pincérnőt, hogy esetleg zóna adagot tudnak-e felszolgálni, és erre a pincérnő azt felelte, hogy náluk most a torkos csütörtök keretében csak egész adagokat szolgálnak fel.
    Ha már torkos csütörtök ami féláron tartalmazza az árakat, nem gondolná az ember, hogy féladag, valamint előző napról kimaradt ételeket (lást csülök pékné módra) tálalnak fel. Ezek után én biztosan elkerülöm az Éttermet és ajálani se fogom a senkinek.

Értékeld Te is!

Csepp a Tengerben Halászcsárda

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.