Töltés
Bejelentkezés

Információk

Nyitvatartás:
Ma: 12:00 - 01:00 (Mutass többet)
Konyha típus:
Nemzetközi, Nemzetiségi
Elfogadott kártyák:
OTP SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, Erzsébet utalvány, Sodexo Pass, Ticket restaurant
Felszereltség:
Kártyás fizetés
Rólunk:

Ha különleges élménnyel egybekötött ebédre, vacsorára vágysz mindenképpen a Dzsungel étteremben a helyed, ahol 4 terem közül választhatsz, melyek az Óceán, Szavanna, Kalóz és Dzsungel hangulatot hozzák el neked. A Szavanna teremben a sivatag kellős közepén találhatod magadat, hisz kaktuszok, homokszínű bútorok vesznek téged körül, de semmiképpen nem lesz gondod a kiszáradással. Amennyiben az egzotikus Dzsungelre vágysz, rendkívüli zöld növények társaságában fogyaszthatod el a finom, különleges házi specialitásokat. Vár a kékség az Óceán teremben, ahol a hatalmas akvárium előtt igazán a tenger mélyén találod Magad, a rendkívüli halételekkel megtetőzve az est fényét. A Kalóz teremben olyan érzésed lesz mintha visszamentél volna az időben és egy igazi kalózhajó fedélzetén ülnél a rettegett kalózkapitánnyal, hordókkal, a háttérben. Ha kinézel a hajó kis ablakain megismerheted a tenger élővilágát is.

Mutass többet

Kapcsolat és megközelíthetőség

Troli: 72, 73, 73F, Busz: 9, Metró: M3, Villamos: 4, 6

914, 914A, 923, 931, 950, 950A

A Teréz körútról elérhető.

Térkép jelölő

3 0
2 3
1 4

• Aki allergiás a penészre, annak nem ajánlom. Áporodott bent mindent. A wc állapota minősíthetetlen. Minden csupa kosz és penész. A pincérek nem valami készségesek. Nem tetszett, hogy úgy viselkedtek, mintha szívességet tennének azzal, hogy kiszolgálnak, ráadásul unott, faarccal közlekedtek. Helyet sem választhattunk, csak leültettek. Az ételek minősége pedig vállalhatatlan. Legalábbis amit elvitelre kértünk (kenguru steaket és kacsa bőségtálat). Otthon nagy meglepetés ért, amikor felnyitottuk a dobozok fedelét. Az adagok körülbelül egy óvodás gyerek uzsonnájának feleltek meg, ráadásul a hús rágós és ízetlen volt. :/ A bőségtálból pedig hiányzott a bőség. :D Összefoglalva a dolgot, baromi nagy csalódás volt az egész. Meg sem közelíti azt a színvonalat, amit a képek alapján várni lehet.

Jelentés
  • Nem gondoltam volna hogy Budapesten egy pince helységben ilyen fantasztikus jó étterem van, választékos és nagyon finom ételekkel. A díszítés csodálatos a fali üveges keretben élő növények halak, dszungelre emlékeztető tárgyak voltak, ilyet csak az USA-ban Atlantic City-ben, New Yorkban láttam.

Jelentés
  • Párommal szerettünk volna egy kellemes estét eltölteni és a legjobb választás volt a Dzsungel Étterem. Magával ragadott minket a hely különlegessége, az étlapon hatalmas választék van, alig bírtunk választani vacsorát. A kiszolgálás kifogástalan volt, az ételek nagyon finomak voltak, mindennel tökéletesen meg voltunk elégedve. Hamarosan visszatérünk.

Jelentés
  • Ha valaki "olcsón" akar jót enni annak ajánlom. Bár, az utolsó két alkalom után (az elsőnél hideg volt az étel, a másodiknál konkrétan gagyi volt..) nem megyek többször.

Jelentés
  • Hatalmas csalódás volt, szerelmes pároknak nem ajánlom. A képek alapján egy szép romantikus vacsorát terveztem el. Nem csúcs idoben mentünk elore foglaltam asztalt ennek ellenére a konyha melletti kis sarokban kaptunk helyet és az akvárium helyett a falban gyönyörködhettünk.

Értékeld Te is!

Dzsungel Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

A weboldalon cookie-kat használunk! A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy a cookie-kat használjunk. További információ Bezárás