Töltés
Asztalfoglalás Bejelentkezés

Asztalfoglalás

Foglalj asztalt online, azonnali jóváhagyással!

Információk

Nyitvatartás:
Ma: 12:00 - 01:00 Nyitva (Mutass többet)
Konyha típus:
Nemzetközi, Nemzetiségi
Elfogadott kártyák:
OTP SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, Erzsébet utalvány, Sodexo Pass, Ticket restaurant
Felszereltség:
Kártyás fizetés
Rólunk:

Ha különleges élménnyel egybekötött ebédre, vacsorára vágysz mindenképpen a Dzsungel étteremben a helyed, ahol 4 terem közül választhatsz, melyek az Óceán, Szavanna, Kalóz és Dzsungel hangulatot hozzák el neked. A Szavanna teremben a sivatag kellős közepén találhatod magadat, hisz kaktuszok, homokszínű bútorok vesznek téged körül, de semmiképpen nem lesz gondod a kiszáradással. Amennyiben az egzotikus Dzsungelre vágysz, rendkívüli zöld növények társaságában fogyaszthatod el a finom, különleges házi specialitásokat. Vár a kékség az Óceán teremben, ahol a hatalmas akvárium előtt igazán a tenger mélyén találod Magad, a rendkívüli halételekkel megtetőzve az est fényét. A Kalóz teremben olyan érzésed lesz mintha visszamentél volna az időben és egy igazi kalózhajó fedélzetén ülnél a rettegett kalózkapitánnyal, hordókkal, a háttérben. Ha kinézel a hajó kis ablakain megismerheted a tenger élővilágát is.

Mutass többet

Kapcsolat és megközelíthetőség

Troli: 72, 73, 73F, Busz: 9, Metró: M3, Villamos: 4, 6

914, 914A, 923, 931, 950, 950A

A Teréz körútról elérhető.

Térkép jelölő

3 0
2 2
1 2

• Az óceános teremben voltunk évfordulózni a menyasszonyommal és nagyon élveztük, örök emlék marad. A kaja finom volt, még sose ettem kengurút. A vegyes hal tál is adta, becsócsáltuk az összes kagylót, rákot, tintahalat meg egyéb fura lényeket. Tuti megyünk legközelebb is, már most betolnék egy jó kis krokodilt, vagy strucc húst.

Jelentés
  • Nagyon kellemes és hangulatos ! A felszolgáló gyors, pontos,kedves, az étel finom, ízletes ! Tetszik ! Köszönettel: Bodor Tibor

Jelentés
  • Tegnap voltunk ott, de soha többet. A lányom ragaszkodott hozzá, hogy oda menjünk, én már az első pillanatban láttam, hogy egy kamu hely. 5 órára mentünk vacsorázni. Előre szóltak, hogy csak 7-ig maradhatunk! Fél óra étlap böngészés, ital rendelés után megrendeltük a kaját... én megkérdeztem a szőke csajt (felszolgálónak nem nevezném), hogy kb. fél óra mire elkészül a vacsora? Áhhh, nem, talán 20 perc! - válaszolta. Ekkor volt fél 6! Eltelt kerek 1 óra!!! Semmi kaja, semmi elnézést, semmi

• Nagyon jó és kellemes hely! És remek az kaja! :D

Jelentés
  • A mai napon próbáltunk megebédelni az étteremben a családommal, megnéztük a nyitvatartási időt, amely 12:00-01:00 volt és van feltüntetve, 14:00 óra körül értünk az étteremhez, ahol az bejárat nyitva, és sétáltunk le a lépcsőn, egy ott lévő férfi (Úriembernek nem tudom a történtek miatt szólítani), köszönés helyett közölte 4-től lesz nyitva!!!!!! Ezután még félvállról odabökte egész augusztusban így lesz!!!!! Ezek után biztosan nem térek vissza erre a helyszínre, ahol, bizonyos vendéglátósnak mondva mondott emberek még köszönni sem tudnak, illetve félrevezetik a jóhiszemű embereket.Ha annyira lusták, hogy még anyitvatartási időt sem tudják módosítani, a honlapjukon, illetve a bejárati ajtót bezárni, ha zárva van a kocsma!!!!!

Értékeld Te is!

Dzsungel Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

A weboldalon cookie-kat használunk! A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy a cookie-kat használjunk. További információ Bezárás