Töltés

2 2
1 0
  • Fehértói Halászcsárda és Panzió

Egy nyári, meleg este voltunk a feleségemmel a csárdában.
    A hely kb. fél házas volt, ennek ellenére azért nem volt túl gyors a pincér megérkezése. A halászlé és a fogasfilé, harcsapaprikás is nagyon finom volt.
    Az egyik probléma az volt, hogy mi is fogássá váltunk a moszkító felhőben, rengeteg szúnyogot kellett hajtani étkezés közben, ami miatt a finom étel íze már sokadlagossá vált számunkra.
    A vacsora befejezte után már nem győztük ki várni azt, hogy valamelyik pincér megjelenjen és tudjam kérni a számlát, így személyesen kellett a pultnál keresni egy dolgozót, hogy kifizessem a nem kis összeget, és menekülhessünk a szúnyogok közül.

• Ma jártam itt először,de biztos nem utoljára. Mikor beléptem az étterembe,akkor fogadott az első kellemes meglepetés. Élő cigányzene szólt,amit csak a legritkább esetekben tudok elviselni,evés közben. De ez annyira tökéletes volt minden szempontból,hogy szinte fel sem tűnt,mégis csodás zenei hátteret biztosított. Délben érkeztünk,az étterem tele volt,de segítőkészen egy üres asztalhoz kísértek. A pincérnő a hely teltségéhez képest hamar jött. Az étlap választéka kitűnő,rengeteg halétel és frissensült van. A ponty halászlé fenséges,a hozzá kihozott,szinte még meleg kenyér illatától összefut az ember szájában a nyál. Csak szuperlatívuszokban tudok beszélni a helyről,nem is értem a negatív kritikákat. Én nyugodt szívvel merem ajánlani bárkinek,még a jobb és sokkal drágább éttermekhez szokott embereknek is. Biztos,hogy amikor arra járok újra itt fogok enni. Gratulálok az étteremnek!

• Fehértói Halászcsárda és Panzió

A kitűnő ételeket(halételek), az udvarias, elsőosztályú kiszolgálást azt hittem nem lehet űberolni, de a csárda vezetése - Frank Zsolt konyhafőnök - valamint a kiszolgáló személyzet két tagja - Papp Róbert és Horváth Zsikó János - mégis meg tudta tenni.
    Történetesen nem csak fogyasztottam, hanem haza - Budapestre - is vásároltam több adag pontyhalászlét belsőségekkel. Sajnos a másnapi ebédnél kiderült, hogy megsavanyodott a halászlé.
    Telefonon kerestem a konyhafőnököt, de értem el. Felhívtam a csárda számát és Papp Róberttel sikerült beszélnem. Röviden: bármikor arra járok, térítésmentesen megkapom még egyszer a vásárolt mennyiséget. Ha szólok előre, akkor lehűtik nekem és biztosan nem lesz baja. Ha Ő nem lesz bennt, akkor keressem Zsikó Jánost. Miután mindent megbeszéltünk, visszahívott a konyhafőnök is és ugyanazt közölte velem, amit a kollégájával - beosztottjával - már megbeszéltünk. Kiegészítette azzal, hogy a budapesti üzemükben - Szegedi Halászcsárda - ugyanúgy átvehetem az ételt, mint Szegeden. Ezek után úgy döntöttem, hogy Szegeden intézem. Minden úgy történt, ahogy ígérték: mindent megkaptam lehűtve és családommal otthon is élveztük a kitűnő halászlé ízeit.
    Hogy még tovább fokozzák bennem a jó érzést, az ott elfogyasztott szürke harcsa paprikást sem engedték kifizetni. Ezt Frank Zsolttól kaptam a "megtett kilóméterekért".
    Köszönöm Uraim!! Ez nagyon jól esett!!

• Fehértói Halászcsárda és Panzió

A vegyes halászlé nem volt nagy szám, az alaplé nem volt ízletes, a hal benne egész jó volt. A kiszolgálás roppant lassú. 1 kávéra 10-15 percet kellett várni.
    Nem valami hangulatos, nagy hodály az egész. Ha Szegeden jár valaki ezt a helyet nem ajánlom.

én erről a helyről csak legekben tudok beszélni! Nagyon finom, bőséges mennyiségű ételek, körültekintő kiszolgálás, szép környezet!

Értékeld Te is!

Fehértói Halászcsárda és Panzió

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.