Töltés
Bejelentkezés

Információk

Nyitvatartás:
Ma: 10:00 - 22:00 Nyitva Mutass többet
Konyha típus:
Nemzetközi, Magyaros
Felszereltség:
WIFI, Melegétel, Terasz, Parkoló, Akadálymentes

Értékelések

Értékeld Te is
3.0
Összesen 3
5 1
4 0
3 0
2 2
1 0
  • Haldorádó Étterem

    Tiszta véletlenül estünk be a Haldorádóba hárman, miközben körbesétáltuk a halastavakat. Az étterem tágas, levegős, tiszta. A választékban vannak négylábú, kétlábú és lábatlan uszonyos állatok. Egylábú, mármint csiga nincs. Az árak közepesek. Nagyon finom halászlét, bakonyi fogast és tartalmasbecsinált levest ettünk .

  • Haldorádó Étterem

    Soha többet nem mennék oda. A kiszolgálás nagyon lassú, úgy tűnik a személyzet nincs felkészülve a forgalomra.Általában, ha másutt leülünk az asztalhoz, rögtön jön egy pincér, aki legalább az italrendelést felveszi. Na itt erre is jócskán várni kellett. Amikor kihozták a főmenüt, a pincér nem tudta, melyik micsoda. A végén hiába szóltunk , hogy fizetnénk, végül is be kellett menni a pulthoz, mert nem hozták ki a számlát. Amikor jeleztük, hogy kicsit meghaladja a forgalom a képességeiket, nekünk mindent mondtak ( nem az udvarias szókészletből), csak egyet nem, azt hogy elnézést, ha úgy érzik sokat kellett várniuk. Minősíthetetlen volt a problémakezelésük, főleg az egyik hölgy remekelt. Mások is elégedetlenkedtek, nem csak mi. Nem ajánlom senkinek. Az étellel nem volt baj, bár ahhoz képest nem a legolcsóbb hely, hogy nem egy 5csillagos étterem. Sajnos névnap alkalmából mentünk oda, eléggé elrontotta a hangulatunkat a személyzet minősíthetetlen viselkedése.

  • Haldorádó Étterem

    Reklamációkezelés kritikán aluli, sőt sértő!
    A szörnyű az, hogy a pandémia alatt már többször rendeltem ételt az étteremből, és mindig meg voltam elégedve.
    De a legutóbbi nagyobb rendelésnél a menü brassói aprópecsnyéje, büdös, ehetetlen volt.
    Jelezetem először telefonon, ahol azt választ kaptam, a kollégától hogy már 10 adagot kiadtak és senki nem reklamált.
    Ez valahogy nem elégített ki, és féltettem a 10 vendéget, hogy nehogy holnap betegen feküdjenek othon.
    Ezután írtam egy posztot a témában a Facebook oldalukra, amit elég hamar töröltek, reagálni nem reagáltak rá. Ez után üzenetben ugyanott megjegyeztem, hogy ez nem a legjobb elintézési mód, megjegyezve, hogy nem túl sokra tartják a vendéget. Erre sem reagáltak.
    Természetes nem csere, potya kajára vágytam, csak némi normális kommunikációra.
    Pl. megnéztük és Önnek igaza van elnézést, vagy utána néztünk és nálunk ilyen a brassói, de elnézést a kellemetlenségért.
    Bár nem először eszem és főzök friss brassóit, így van némi összehasonlítási alapom.
    De semmi kommunikáció. Két lehetőség van, vagy a tulaj ilyen tufa, Anti vendéglátós és ruhadtúl nem érdekli, ha valaki reklamál, vagy a kolléga, aki a boltot viszi, a főnök tudta nélkül rombolja az étterem imaget. Egyik sem jó lehetőség. Tehát összefoglalva, ha házhoz rendelsz ki vagy szolgáltatva, mert kiszállítják és onnan már nincs lehetőséged reklamálni, ha ott vagy az étteremben, talán nagyobb az esélyed.


Értékeld Te is!

Haldorádó Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Haldorádó Étterem

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.