Töltés

Felszereltség:
WIFI, Melegétel, Terasz, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

A Káli-medencei Kővirág mára fogalommá vált.
A világ minden tájáról érkeznek ide, sok a visszatérő vendég, mert különös varázsa van a környéknek és az étteremnek is, és mert itt azt érezhetik vendégeink, hogy mindent szívvel-lélekkel nyújtunk nekik, a frissen vágott virágokat az asztalokon csakúgy, mint a tányérokra kerülő kiváló minőségű, és különleges ízvilágú, tálalású ételeket.

Nyáron hatalmas napernyő alatt ülhetnek ki a kertbe. Esténként a tücskök, kabócák ciripelése, a gyertyák fénye és a kerti fűszernövények, virágok bódító illata, az ízek harmóniája és egy-egy környékben művelt szőlőből készült bor elfeledteti velünk a világ rohanását és a mindennapi gondokat.
A legnagyobb nyári nyüzsgésben is nyugalmat, békét áraszt ez a hely, ahol valóban minden gondjukat letehetik a vendégek.
Télen is érdemes ide ellátogatni, hiszen ilyenkor az étterem csikótűzhelyében pattogó tűz melege mellett költhetik el ételeiket, egészen különleges hangulatban.

Éttermünkben többnyire környékbeli, szezonális alapanyagokból készülnek az ételek, és háromnaponta új étlapot írunk az étterem falán lógó táblákra.
Persze akad itt olyan étel is, ami állandó. Például a híres Kővirágos túrógombóc, ami nagy népszerűségnek örvend.
Letisztult, kifinomult ízvilággal dolgozunk, kínálatunk mindig bőséges, és választékos.
Külön figyelemmel tiszteljük meg vegetáriánus vendégeinket is, akik sokféle étel közül választhatnak.
Nálunk megtalálják a tökéletes menüt a hagyományos ízek kedvelői és azok is, akik szeretik az újításokat.
A bor-szortiment a környékbeli legkiválóbb borászatok tételeiből áll. A háznak saját bora is van, a Kővirág Olaszrizling, amelyet Káli Balázs borász készít Szentbékkálla napsütötte domboldalain érő szőlőből.
A gyerekeket és a sofőröket pedig házi szörpök és mentás limonádé várja.

Mutass többet

2 2
1 2
  • Kővirág Étterem

bunkó, beképzelt pincérek... senkinek nem ajánlom!

Nice place without soul....The personell here were arrogant, they should be better trained, the service was really bad. They had only Hungarian written menu, that can be a problem for foreign guest...They forgot about that one of us had ordered salad to the meat.
    The roasted duck tasted rather cooked. Because of the heat we asked for water to our dog and the waitress told we could give water at the toilet, but there wasn`t possible to do so. We will not recommend this restaurant to our friends.

• Kővirág Étterem

08.21-n ismét foglalásunk volt.-- Korábban is számtalanszor mentünk barátokkal.- Legutóbbi negativ tapasztalatok után már nem valószínű, hogy felkeressük a helyet.-- A rendelt ételt csaknem másfél óra késéssel hozta ki a személyzet, miközben a jóval később érkező "illusztris" vendégeket sokkal korábban.- Az egyébként is enervált, nem barátságos személyzet (tulajdonos nem volt ott) még csak elnézést sem kért.-- A hely egyre kevésbé érdemli meg a róla kialakított, médiumokon megjelenő pozitív visszhangot.- Érdemes lenne visszatérniük az alapokhoz, mert lassan elfordulnak a vendégek. Mint én is.

Múlt héten vacsorázni készültünk a Kővirág Étterembe. A közelben nyaraló barátaink lefoglaltak egy hat személyes asztalt négy felnőtt és két kisgyerek részére. Mivel mi Bp-ről indultunk, a forgalom miatt kb. 40 perccel később érkeztünk, a többiek már hozzákezdtek a vacsorához, de a csöpögő eső miatt átirányították őket egy fedett helyen levő, ám kisebb asztalhoz. Pár percig ácsorogtunk az asztal mellett, hátha segítségünkre siet valaki a számtalan pincér közül, az épp félházzal működő étteremben, de mivel nem történt semmi ilyesmi, leültem az egyik szabad székre, a párom pedig a szomszéd üres asztaltól húzott el egy széket. Ekkor még azt hittük, vendéglátóhelyen vagyunk, de hamarosan kiderült, hogy talán valamilyen átnevelő tréningen.
    Az azonnal a helyszínre siető pincér nagyon megszidott renitens viselkedésünkért, és felszólított, hogy tegyük vissza a széket. Kértük, oldja meg, hogy le tudjunk ülni, azt felelte, ide nem ülhetünk, csak a másik asztalhoz. Mondtuk, hogy előre foglaltunk egy hatszemélyes asztalt, úgyhogy szeretnénk egy helyre ülni. Erre fel akarta állítani az éppen vacsorázó asztaltársainkat egy és kétéves gyermekeikkel együtt, hogy visszamenjünk a nagyobb ám esőáztatta asztalhoz. Udvariasan kértük megint, hogy ne kelljen babakocsival, etetőszékkel, és fél kacsacombbal költözni. Pincérünk hisztérikus hangon közölte, hogy ezzel már tényleg nem tud mit kezdeni, és faképnél hagyott minket.
    Ettől a perctől fogva büntetésben voltunk, a személyzet keresztül nézett rajtunk, senki nem volt hajlandó kiszolgálni. Még akkor sem kérdezték meg, mit kérünk, amikor asztaltársaink befejezték a főételt, egy másik pincér leszedte az asztalt, és érdeklődött, kérnek-e desszertet.
    Egészen szürreális félórát töltöttünk étlen-szomjan a Balaton-felvidék egyik legfelkapottabb éttermének kerthelyiségében. Csak a hirtelen lezúduló zápor vetett véget az estének, amikor az összes vendég felpattant és autóik felé menekült, az amúgy is félházzal menő étteremből.
    Nem volt kinél érdeklődni a furcsa eset okáról, mivel szóba nem állt velünk senki, és azt gondolom, nem a mi dolgunk megnevelni az arrogánsan lekezelő személyzetet.
    A kerthelyiséget igazán hangulatosnak tűnő díszletekkel rendezték be, a konyháról azonban sajnos nem tudok nyilatkozni. Kár érte..

• Kővirág Étterem

„Nagyobb a füstje, mint a lángja?”

Szombat este a több fórumon egekig magasztalt Kővirág Étterem és Panzióban vacsoráztunk a párommal. A Gasztroangyal c. műsor alapján választottuk az éttermet, mivel az abban elkészített étel tényleg fenségesen nézett ki.
    Mint a címből is kitűnik, elégedetlenül távoztunk onnan. Az étlap a mai trendeknek megfelelően csak napi ajánlatot tartalmazott, különböző alapanyagokból (marha, csirke, hal, stb.).
    Azt nem tudom, hogy tényleg minden nap frissül-e a választék, van-e erre tanú, mert nem biztos, hogy aki egyszer itt volt, az vissza megy még valaha is. Mi biztosan nem!
    "Szerencsénkre" előre asztalt foglaltattunk, mert meglepően tapasztaltuk, hogy az egyébként majdnem üres étteremből lenézően elküldték azokat, akik nem így tettek. Utólag belegondolva ők jártak jobban.
    Az idő korábban még esős volt, ezért a foglalásunk bentre szólt, de mivel később jobb lett az idő és volt kint hely bőven, szóltunk, hogy inkább a kerthelyiségben ülnénk le.
    A pincér reakciója erre enyhén szólva nem volt túl szívélyes, és ezt az arrogáns stílust meg is tartotta egész idő alatt, míg ott voltunk.
    Csak mellesleg jegyezném meg, hogy a kerthelyiségben lévő székekre nem jutott elég párna.
    Az ételek tálalása kiemelkedően jó volt. Sajnos ez az ízükről már egyáltalán nem mondható el. A párom roston sült csirkemellet rendelt köles körettel és salátával. A csirkemell ehetetlenül száraz volt, a széle betonkemény. Méltó társa volt a szintén csontszáraz köles. Mind a csirkemellen, mind a kölesen érződött, hogy nem frissen készült. A saláta pedig elázott és aszott volt (gyanítom, ezt sem kaptuk frissen). Én konfitált kacsacombot kértem mandulás kukorica gombóccal és meggyes mártással. Az étel mennyiségben szintén követte, talán túlzásba is vitte a modern trendeket: minél kisebb adag étel minél nagyobb tányéron tálalva. Nem is tudtam, hogy létezik ilyen kicsi kacsacomb. Természetesen ez a fogás is íztelen és száraz volt.
    Egyetlen pozitívumként kiemelném a desszertként rendelt túrógombócot, amely tényleg nagyon finom volt.
    Mint fentebb írtam, az arrogáns stílust az este végéig sikerült megtartania a pincérünknek, a vacsoránk végén még annyit sem kérdezett meg, hogy ízlett-e az étel. Nyilván nem voltunk neki szimpatikusak a helyváltoztatási kérésünkkel, mindenesetre az udvariasságból adott borravalót azért egy szó nélkül eltette.

Összefoglalva nyugodtan elmondhatom, hogy ekkora csalódás még nem ért minket étteremmel kapcsolatban.

Egy nagyot csalódott vendég

Értékeld Te is!

Kővirág Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.