Töltés

Konyha típus:
Nemzetközi, Vegetáriánus, Magyaros
Elfogadott kártyák:
OTP SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, Erzsébet utalvány, Le cheque dej., Sodexo Pass, Ticket restaurant, Üdülési csekk
Felszereltség:
Melegétel, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

A konyhafőnök, mind a magyar, mind a nemzetközi gasztronómiai paletta specialitásait kínálja. Az étlapon az egyedülállóan ízletes tiszai halak közül folyamatosan megtalálható a harcsa, a fogas, a csuka és a ponty. A halkínálatot az egészben, mandulás bundában sült pisztráng is színesíti. A kiemelkedően gazdag választék között böngészve találkozhatunk marha-, borjú-, bárány-, sertés-, és szárnyashús ételek ötletes variációival. A ház a vegetáriánusokra is gondol, ők is többféle étek között csemegézhetnek, és a gyermekeknek is külön menü áll rendelkezésre.

Mutass többet

2 0
1 4
  • Molnár Vendéglő

Az etelek nem voltak rosszak es az adag is eleg jo de a kiszolgalas valami felhaborito volt... A kiscsaj aki a mi felszolgalonk volt.. hat nem tudom eppen csak rossz napja volt de ilyet meg nem lattam. Bunkon viselkedni egy vendeggel, semmi kedvesseg, segitokesseg.. persze mikor mar a szamlat kertuk elengedett egy pici mosolyt de mar keso volt.. nem jovunk tobbet ide sajnos

Hát először is: az itt olvasható étlapon szereplő árak köszönő viszonyban sincsenek a valódi árakkal, kb. +1000 Ft/adaggal számoljon mindenki! De a kiszolgálás még ettől is gázosabb! Kis családommal voltunk itt május utolsó hetében! Megkérdeztem a pincértől, hogy xy étel miből készül, hogy néz ki és fogalma sem volt. Bement megkérdezni a szakácsot, 10 perc múlva én mentem utána, hogy tud-e már valamit! Aztán úgy döntöttem, hogy inkább egy görög salátát kérek pirítóssal: gondoltam ezt legalább gyorsan kihozzák! Hát nem: a családom 3 tagja megkapta a frissensülteket, de én SEMMIT! A szomszéd asztalt is kiszolgálták, akik később jöttek, de engem nem! A kisfiam krumplipüré helyett sült krumplit kért, amit fel is írt a pincér, de mégis krumplipürével hozta ki. És minderre majd 1 órát vártunk, pedig 2 asztalnál volt vendég! Ide se jövünk többet!!!

A kaja nem volt rossz de a kiszolgálás nagyon lassú.

• Többször jártunk már itt és mindig elégedetten távozunk. Bőséges az ételválaszték (még vegetáriánusoknak is), a minőség tökéletes, a kiszolgálás nagyon kedves, és a hely tiszta, barátságos.

• Molnár Vendéglő

Átutazóban tértünk be egy ebédre a Molnár Vendéglőbe. A vendéglő árnyas terasza nagyon kellemes hely volt a nyári melegben, a felszolgáló hölgy pedig rendkívül közvetlen, segítőkész volt, mivel két kisgyerekkel érkeztünk. Az étterem, a mosdók, az asztalok tiszták voltak, kellemes benyomást tettek ránk. Az ételek finomak, frissek, az italok pedig a kért hőfokon kerültek az asztalunkra. Bátran ajánlom mindenkinek a vendéglőt, nem fog csalódni.

Értékeld Te is!

Molnár Vendéglő

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.