Töltés

Konyha típus:
Nemzetközi, Nemzetiségi
Elfogadott kártyák:
OTP SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, Erzsébet utalvány, Sodexo Pass, Ticket restaurant
Felszereltség:
Melegétel, Kártyás fizetés
Rólunk:

Ha különleges élménnyel egybekötött ebédre, vacsorára vágysz mindenképpen a Dzsungel étteremben a helyed, ahol 4 terem közül választhatsz, melyek az Óceán, Szavanna, Kalóz és Dzsungel hangulatot hozzák el neked. A Szavanna teremben a sivatag kellős közepén találhatod magadat, hisz kaktuszok, homokszínű bútorok vesznek téged körül, de semmiképpen nem lesz gondod a kiszáradással. Amennyiben az egzotikus Dzsungelre vágysz, rendkívüli zöld növények társaságában fogyaszthatod el a finom, különleges házi specialitásokat. Vár a kékség az Óceán teremben, ahol a hatalmas akvárium előtt igazán a tenger mélyén találod Magad, a rendkívüli halételekkel megtetőzve az est fényét. A Kalóz teremben olyan érzésed lesz mintha visszamentél volna az időben és egy igazi kalózhajó fedélzetén ülnél a rettegett kalózkapitánnyal, hordókkal, a háttérben. Ha kinézel a hajó kis ablakain megismerheted a tenger élővilágát is.

Mutass többet

2 7
1 9
  • Dzsungel Étterem

Kíváló DESING. Kedves-Előzékeny felszolgálás-kiszolgálás. Finom, friss ételek. Változatos, némileg különleges étlap. Nagy adagok és korrekt árak

Szép napot mindenkinek!2022.06.26. voltunk ebédelni kis családommal.Egy megtermett jó arcú pincér úr szolgált fel nekünk, akivel nagyon elégedettek voltunk.Az ételek amiket rendeltünk finomak voltak és az adagok sem voltak
    kifogásolhatóak.A konyhaművészeknek gratula.A kiszolgálás lehet mondani olajozottan ment,nem kellett sokat várni az italokra és az ételekre sem köszönhetően a szakácsoknak,és a jó arcú,humoros felszolgálónknak.
    Sok sikert a Dzsungel étterem és kávézó csapatának.Ha ezt a színvonalat tudják tartani minőségben és árfekvésben akkor biztosítva van hogy sok vendég fogja látogatni önöket.
    Üdvözlettel. Vilmos

• Dzsungel Étterem

Visszatérő vendégek vagyunk az étteremben, nagyon szeretjük. Bőséges és finom ételek, udvarias, segítőkész pincérek.
    A különleges étlapot mindig izgalommal böngésszük.
    Tegnap egy nagyobb létszámmal érkeztük családi ünneplésre. A 25 fő kiszolgálása, folyamatos gondoskodás rólunk embert próbáló feladat, mégsem okozott gondot. Nagy gyakorlattal, kellő rugalmassággal alkalmazkodtak igényeinkhez. Figyelembe véve, hogy mennyi ételt kellett elkészíteni úgy, hogy a helyszínen az étlapról választottunk és nem kellett előre megrendelni, meglepően hamar készültek el vele. Pedig ebédidő lévén más vendégek is voltak szép számmal az étteremben.
    Minden étel finom és dekoratív volt.
    A kisgyerekek egy-egy fogás között a terráriumokban leskelődhettek érdekes állatok után, vagy a gyereksarokban rajzoltak. Remek dzsungel hangulat! Nagyon jól éreztük magunkat.
    Minden elismerésem az étteremé. Köszönjük a munkájukat!

• Dzsungel Étterem

Nagyon kedves pincérek, isteni finom ételek (gyümölcs levest és kagyló levest ettünk,majd a halas főfogásokat), és szuper gyors kiszolgálás! A gyerekekkel körbe sem tudtuk nézni a sok állatot,már érkezett a leves és miután megettük, kb 5 perc és hozták a másodikat. Szuper a berendezés is!! Nálunk csupa ++++++ Biztos jövünk még!

Nagyon hívogató az étterem image-e, az ételek szerintem finomak. DE! A pincérek nagyon modortalanok, bunkók, sehol egy mosoly, csak esetleg a kötelező udvariasság, de ez sem mindegyiküktől. Meg mertem kérdezni egy egyik jócskán frusztrált pincért, hogy tudunk-e módosítani a számlán, és kaptam egy megalázó választ. Mondanom sem kell , hogy borravalót nem kapott.

Értékeld Te is!

Dzsungel Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.