Töltés

Felszereltség:
Melegétel, Terasz, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

Halászcsárdánk Baján, a Sugovica folyó partján, a Petőfi-sziget szívében csodálatos természeti környezetben található.
Nevét Farkas „SOBRI” Józsefről, Magyarország örökös halfőző bajnokáról kapta.
A Sobrival töltött évek során felhalmozott tapasztalat és a tradicionális, hamisítatlan sobris receptek alapján készítettük , és mind a mai napig készítjük halételeinket.
Éttermünk 150 fő befogadására alkalmas nagyteremmel, 30 fős különteremmel és 100 fős terasszal rendelkezik.
Étlapunkon a mindig friss pontyhalászlé, vegyes hallék, halpörköltek mellett folyami halak(süllő, harcsa, törpeharcsa, csuka, kecsege, ponty, kárász, keszeg) sütve, rántva, valamint frissensültek és táj jelegű ételek széles választékával várjuk vendégeinket.
Italválasztékunk kitűnő magyar nedűkkel és a régió legkiválóbb boraival gazdagítja a hangulatot, melyről a csárda cigányzenakara is hosszú évek óta gondoskodik.

+36 30 491 2131

2 3
1 6
  • Sobri Halászcsárda

Családommal ültünk be 6 fővel. A pincérek gyorsan odaértek, kedvesek voltak. Előételnek halpástétomot kértünk, ami fantasztikus.
    Ezután Sobri féle pontyhalászlét ettünk ami nagyon finom volt. Az étterem és a mellékhelyiségek tiszták.
    Összességében nagyon elégedettek voltunk, máskor is visszamegyünk.

• Sobri Halászcsárda

Barátommal vacsoráztam nagyon finomat ettünk.
    Kiszolgálás kedves és gyors.
    Ajánlom mindenkinek.

• Sobri Halászcsárda

NE GONDOLKOZZ ! Ezt a helyet válaszd! Nagy várakozással és sokak ajánlására kerestük fel az éttermet. Kellemes környezet, jó hangulat fogadott ezen felül jól kiválasztott hangereje volt a háttérzenének. Az illemhelység tiszta volt! A kiszolgálás kedves és udvarias, nem túl sok nem kevés TÖKÉLETES. Több ételt is választottunk ( frissensülteket. természetesen halászlevet és desszertet is) hogy megtudjuk kóstolni őket. MINDEN FINOM és TÖKÉLETES volt. Jó választás!!! Ajánlom mindenkinek aki BAJÁN jár! CSak ide fogunk jönni ! Ui.: Nem is értem az elötem feltett értékeléseket. Csupa rosszindulat, életunt megcsömörlött emberek lehetnek

Szeretjük a házias ételeket, a barátságos éttermeket az országban, Köztük van a Sobri is. Kedvencünk a halászlé.

Kifejezetten kedves , udvarias kiszolgàlàs! Odafigyelnek a vendègre . Imàdtam a cigànypecsenyét náluk . Gusztusos tàlalàs , jó ízek pedig èn nagyon finnyàs nő vagyok :) !! Csoda szép környezetben van maga a nyugalom szigete . Minden alkalommal ha Bajàn járok meglàtogatom ezt a helyet . Ajànlom mindenkinek jó szívvel !!

Értékeld Te is!

Sobri Halászcsárda

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.