Töltés
Bejelentkezés

Asztalfoglalás

Foglalj asztalt online, azonnali jóváhagyással!

Információk

Nyitvatartás:
Ma: 11:00 - 20:00 (Mutass többet)
Konyha típus:
Magyaros
Elfogadott kártyák:
OTP SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, Erzsébet utalvány, Üdülési csekk
Felszereltség:
WIFI, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

2004 óta Illés Panzió és Stüszi Vadász Étterem néven működünk 13 szobával és egy 50 fős vadászétteremmel. Ezt mára már sikerült kibővíteni egy 50 fős konferencia teremmel, úszómedencével és egy elegáns grill kerttel, amely 60-70 fő fogadására képes.

ÉTTERMÜNKben minden ízlésnek megfelelő, gazdag választékot kínálunk vendégeinknek. Természetesen a vadételeken felül ajánlunk halakból, szárnyasokból, sertés-és marhahúsból készült ételkülönlegességeket is. Stilszerű bútorokkal berendezett elegáns éttermünkben 50 fő részére tudunk helyet biztosítani. Különtermünk 25 fős üzleti, családi, baráti rendezvények hangulatos helyszíne.

Családias légkörű PANZIÓNK 30 fő elszállásolására alkalmas.

Csoportos megrendelés, vagy előrendelés esetén különböző kedvezményeket biztosítunk vendégeinknek. A számla kiegyenlítése történhet készpénzzel, átutalással is, valamint a SZÉP kártya bármely zsebéből fizethetnek vendégeink a szálláshelyen és az étteremben egyaránt!

Asztalfoglalását, szobafoglalását személyesen, telefonon, vagy e-mail-ben is megteheti.
Szeretettel hívjuk és várjuk, legyen Ön is vendégünk:

Illés Németh István tulajdonos

3 0
2 0
1 0

• Tegnap jártunk itt először vacsorázni( 02 hó 06). Állíthatom megérte! Figyelmes, gyors kiszolgálás, ízletes étel, finom hozzáillő bor! A hely egy kissé régies, de mivel egy valódi vadászház sem hipermodern, ezért ez a hangulatát adja a helynek és egyáltalán nem zavaró!
    Elégedetten távoztunk és eldöntöttük még visszatérünk, és más ételeket is megkóstolunk! ( 05 hó) A február 6.-i bejegyzésem óta már többször jártunk itt vacsorázni, ebédelni. A tapasztalataink csak javultak! A négy csillagot így nyugodt szívvel módosítom öt csillagra.Ismét visszatértünk!( 09 hó 03.) Most volt először lehetőségünk a kerthelyiségben leülni. Ha eddig jó véleménnyel voltunk a helyről, akkor ez most még csak fokozódott!!! Igazán remek hely, a megszokott magas minőségű kiszolgálással, remek , és bőséges ételekkel! Mindenkinek teljes szívemből tudom ajánlani!!! :-)

Jelentés
  • Remek hely, mindig ki akartam próbálni. Árban kicsit magas, legalábbis számomra, de kárpótol érte a vadhús. A pincér figyelmes volt, szóval egy rossz szavam se lehet. Tetszett, hogy normális, ehető adagok vannak.

Jelentés

Értékeld Te is!

Stüszi Vadász Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

A weboldalon cookie-kat használunk! A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy a cookie-kat használjunk. További információ Bezárás