Töltés

Felszereltség:
WIFI, Melegétel, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

Panziónk a Bakonyban, Bakonybélben, Bakonyváriéknál az erdő szélén,a Gerence patak partján fogadja vendégeit.
Szállásun k egyéni vendégek, és csoportok részére is ideális.

Mutass többet

2 1
1 3
  • Vadszőlő Szálló & Étterem

Nem ajánlott! Modortalan pincérnő (még finom voltam). Lepukkant az étterem belső.

kétszer mentünk hogy ebédelünk illetve vacsorázunk sajnos egy nap alatt kétszer lettünk elküldve a fekete haju picérnö a vékonyabb modortolan illetve megalázoan viselkedett velünk biztos nem megyünk többet oda!!!!

• Egy vonatos kirándulás után ebédelni mentünk be. A vanilia fagyis gyümölcs leves nagyon finom volt, sűrű, a gyümölcsök is szép számmal voltak benne és nagyon finom volt. Sertés húsból készült apró pecsenyét kértünk, nagyon gyorsan kihozták, nagyon szép adag volt, nagyon finom és gusztusos volt. Nagyon tetszett. Finom ebéd mellett nagyon korrekt kiszolgálás volt, nagyon gyorsan. Ha arra járunk szivesen visszamegyünk majd

• Vadszőlő Szálló & Étterem

3 napot töltöttünk itt barátnőmmel, és mindkettőnknek nagyon tetszett a hely! Az étteremben kiváló hangulat fogadja az embert, és az ételekre se kell sokat várni, melyek nagyon finomak! A finom ételeket kodves személyzet szolgálja fel, akik készek bármiben a segítségünkre lenni! Összességében csak ajánlani tudom mindenkinek!

• Enni nem sikerült, de az ország legmodortalanabb pincérnőjét megtalálni igen. Az is valami.

Értékeld Te is!

Vadszőlő Szálló & Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.