Töltés
Bejelentkezés

Információk

Nyitvatartás:
Ma: 11:30 - 23:30 Nyitva (Mutass többet)
Felszereltség:
Terasz, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

Ha egy kellemes estére vágysz, otthonos hangulatra, finom ízekre, gondos és figyelmes vendéglátásra, irány a VakVarjú Éttermek bármelyike.

Mutass többet

Kapcsolat és megközelíthetőség

Busz: 103 Pázmány Péter sétány, Hajó D11, D12 Kopaszi-gát,

923, 901

A Kopaszi gáton, a park bejáratnál fizetős parkoló áll rendelkezésre.

Térkép jelölő

3 0
2 1
1 0

• 6 fős társaságra foglaltattunk asztalt, tehát tervezhető volt az érkezésünk.
    Tapasztalat: udvariatlan, lekezelő pincérek, hosszú, 45 perces várakozás,amit nem jeleztek előre, összekevert ital, amit nem pótoltak.
    Amikor szóvá tettük a várakozást, csak kioktatást kaptunk, semmi 'elnézést, vagy köszönjük a türelmet''
    Külön fizetésre pifavágással reagáltak, majd beszólásokkal ugyan, de lehetőséget adtak rá.
    Ételek: volt, ami hideg volt, 4/6főnek gyomorrontása lett
    Tavaly minden szuper volt, most az élmény nem méltó a Vakvarjú névhez. Többet biztosan nem megyünk.

Jelentés
  • Ebédelni tértem be a Vakvarjú Beach étterembe egy barátommal; előzetesen a neten nézelődtem a Kopaszi-gáton található éttermek után, úgy esett a választás a Vakvarjúra. Az öböl felöli oldalon ültünk le, kellemes napsütésben. Mindenki oda ül ahova szeretne, nincs ültetés. Az étlap egy régi LP nagylemezhez hasonlatos, egy darab van asztalonként, előlapján az ét-, hátlapján az itallap. A pincér úr úgy 7-8 perc múlva jött asztalunkhoz, kapásból tegezett ( 33 éves vagyok ), de szimpatikus volt. Grillezett gomolyát, egy Kinizsi Pál burgonyalángost, és két limonádét kértünk. A limonádék nagyon finomak voltak, épp a kellő jégmennyiséggel, igazi savas citrommal és lime-mal. Jólestek a nyári déli napsütésben. A ételek is hamar elkészültek, a burgonyalángos kaphat kritikát: a szélei feketére sültek, nem volt finom, de a többi része elfogadható volt. Kissé talán zsíros volt; a gomolya és a saláta pont eltalálva, talán kissé kevés volt a saláta a gomolyához képest. A két ételért és a két limonádéért borravalóval fizettem 4.500 Ft-ot, ami jó ár/érték arány. Bankkártya elfogadás nincs. A pincér úr felajánlott egy jó nagy mosogatót, hogy lehet maradni, de kedvesen tette, és én is mosolyogva mentem volna mosogatni. Meleg étkezési utalvány azonban elfogadásra került. Összességében megéri a betérést egy ebédre a Vakvarjú, talán egyszer vacsorázni is betérek, mert az étlap tartogat még gasztro-meglepiket. Kritikaként a bankkártya elfogadás hiánya, és a kissé túlsütött 'pompos' szerepelhet. Tízes skálán hetes, összértékben. GyuRi

Jelentés

Értékeld Te is!

VakVarju Beach Bistro

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

A weboldalon cookie-kat használunk! A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy a cookie-kat használjunk. További információ Bezárás