Töltés

Felszereltség:
WIFI, Melegétel, Terasz, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

A Vár Vendéglő Panzió különleges hangulatának alapját a Sárospatakon is egyedülálló panoráma adja. Miközben vendégeink a kitűnő ételek ízeit, a híres hegyaljai borok zamatát, az udvarias kiszolgálást vagy a kényelmes szállást élvezik, szemük elé tárul a múlt egy darabja a Rákóczi-vár.

Reméljük, hamarosan személyesen is üdvözölhetjük!

Mutass többet

2 3
1 1
  • Vár Vendéglő

Az esküvőnkre szerettünk volna ételt rendelni tőlük kiszállítással, de olyan mérhetetlen bunkó emberrel sikerült beszélni, hogy elképzelni sem tudom, ilyen megnyilvánulással hogy lehet egyáltalán vendéglátásban dolgozni?! Csak tippelni tudok, hogy a pincérek vezetője/főnöke volt akivel beszéltünk, mert még bemutatkozni sem tanították meg! Arról nem beszélve, hogy teljesen hülyének nézett, olyan kérdésekkel fárasztott minket, hogy a lagzin lesz-e áram és ülőhely...talán a legjobb mondása az volt, hogy uborkasalátát ne tőlük vegyünk, mert a Pennyben ugyanazt kapjuk, ugyanannyiért. Milyen vendéglátós az ilyen?!
    Mindezt az emberünk olyan bunkó és idegbeteg stílusban adta elő, hogy a nem létező bicska is kinyilt a zsebben! Aki ennyire nem ért a kommunikációhoz és a normális megnyilvánuláshoz, annak nem szabadna találkoznia a fizető vendégekkel.
    Egyedül a pincéreket sajnálom, hogy ilyen főnökük van!

• Vár Vendéglő

Ma este egy étteremben evett az étteremben. A szolgáltatás nagyon durva volt. Túl kevés idő és figyelem volt az ital rendelésére. Az ételeket az egész csoport számára előre megrendelték. A táblákat átadta az asztalon, nem pedig az emberek szolgálatában. Nagyon rossz szolgáltatás, és amíg tíz százalékot adnak hozzá a számlához. Az étel jó és ízletes volt. De nem térünk vissza ide.

Átlagos kiszolgálás mellett szörnyű ételek!!!
    A harcsa rossz ízű, a mártásban elázott steak burgonyaról nem beszélve. A végső csapás a kőkeményre sütött rágós bélszín volt, amit véresre sütve kértem! Minden hétvégén étteremben étkezem és hosszú évek folyamán ez volt a legrosszabb amivel találkoztam! Senkinek nem ajánlom!

• Vár Vendéglő

Nagyon jó választásnak bizonyult a Vár Étteremben vacsorázni, nagyon ízletes vargányakrém leves, utána kacsacomb, libamáj, éjszaka pedig ennek következtében az ágyban forgolódás. Másnap este már lazábbra vettük,korhely halászlét ettünk, ami szintén nagyon ízlett, a Tokaji borokról nem is beszélve !Az ételek finomak voltak, a kilátás gyönyörű, a kiszolgálás gyors, barátságos, rugalmas, az árak normálisak.A Sárospatakon töltött két esténkből mindkettőt itt töltöttük, jó magyaros vendéglátásban volt részünk. Köszönjük !

• Szuper a panzió!! Kellemes környezet, pazar kiszolgálás, fenséges ízű ételek!! Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!

Értékeld Te is!

Vár Vendéglő

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.