Töltés
Bejelentkezés

Asztalfoglalás

Foglalj asztalt online, azonnali jóváhagyással!

Információk

Nyitvatartás:
Ma: 12:00 - 22:00 (Mutass többet)
Konyha típus:
Nemzetközi, Magyaros
Felszereltség:
Kártyás fizetés
Rólunk:

Az évek során számos rangos díjat és elismerést kapott a Fülemüle étterem és rendkívül sok szakmai és egyéb sajtó foglalkozott vele mind hazánkban, mind külföldön.

Az étteremben található két helység kb. 55 fõ részére biztosít étkezést. A nagyterem 40, a kisterem 15 fõ befogadására képes.
A közép-európai zsidó és tradicionális ételek egyaránt megtalálhatók a menükben. Az étteremben a liba ételek és a sólet különlegességek uralkodnak. A combot sütve, a mellet vadasan, a májat különféle módozatokban is készítjük. A Fülemüle innovációja saját füstölésű húsok, az argentin angus steak és a chilis sólet. A nagyétkűek számára valóságos kihívás Dávid király sóletje, sült libacombbal, füstölt húsokkal és töltött libanyakkal. A desszertek között a diós bundázott macesz csokoládéöntettel, vagy az almás-diós-mákos nudli idéz házias ízeket.
Éttermünk kiválóan alkalmas kisebb esküvők, céges rendezvények, kellemes meghitt családi vacsorák lebonyolítására.

Mutass többet

3 0
2 1
1 0

• Családi ünnepeken, vagy külföldi vendégekkel többször is felkerestük az éttermet. Mindig tökéletes volt az étel, a kiszolgálás és említésre méltó a helyiség bensőséges hangulata.

Jelentés
  • Minden nagyon szép minden nagyon jó mindennel megvoltam elégedve

Jelentés
  • Oh, kérem. Számtalan ajánlás és netről szedett infók alapján választottuk a Fülemüle Éttermet családi ebédre. Érkezéskor gyorsan megkaptuk a foglalt helyünket, majd ital rendelés után ételrendelés. Aztán várakozás. Úgy 30 perc után megkaptuk a leveseket, ami kimondottan finom volt. A maceszgombóc levesbe ugyan májgombócot is tettek, de hát nem kell olyan igényesnek lenni. Mivel éhesek voltunk, nagy várakozással tekintettünk a főételek elé. Újabb 30 perc után megkérdeztem a pincért, hogy nem felejtettek-e el minket, mert körülöttünk már mindenki kapott ételt, azok is akik utánunk érkeztek. A válasz rövid nem volt. Hát vártunk, bár a bizalmunk erősen fogyóban volt. Újabb 10 perc után kikértem a számlát és eljöttünk. Nem gondolom, hogy türelmetlenek voltunk, hiszen ez érkezésünk után 70 perccel történt. Ekkor már hangosan méltatlankodtam. A tulajdonos hölgy nagyon zavarban volt, elnézést is kért többször - sajnos ezzel nem lehet jóllakni. Kifelé menet utánunk hozta anyám ott felejtett szemüvegét és a fülembe súgta, hogy hétköznap vár egy gratis ebédre. (Nem hiszem, hogy élni fogok vele.) Ekkor átmentünk egy másik étterembe amelyik kevésbé jó nevű, kevésbé tart különleges nevű ételeket de meg lehetett ebédelni náluk. Nagyon sajnálom, mert szívesen megkóstoltuk volna híres ételeiket, sajnos nem kaptunk rá lehetőséget. Az adott egy pontok is ezt tükrözik, nem volt mit értékelni.

Jelentés
  • Külföldi vendégekkel voltunk. Az étel nagyon finom volt, udvarias kiszolgálás, máskor is jönni fogunk.

Jelentés
  • Véletlenül találtunk erre a hangulatos kis étteremre, majd az évfordulónk alkalmából ide foglaltunk asztalt. Bár az étlapon a választék nem túl sok, nagy hangsúlyt fektetnek az ételek minőségére. Első alkalommal magyaros ételeket rendeltünk, életem talán legjobb paprikás csirkéjét ettem ott. Az árak ugyan elég magasak az ételek mennyiségéhez képest, mégis helyénvalónak éreztük. A csirkehús nagyon finom volt, puha, a tengeri hal pedig pompásan volt elkészítve. A kiszolgálás kitűnő, lesték minden óhaj-sóhajunkat, a lefoglalt asztalunk elkülönített teremben volt, így valóban kettesben ünnepelhettünk. Biztosan visszatérünk még, hiszen érdemes a többi ételt is megkóstolni! :)

Értékeld Te is!

Fülemüle Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

A weboldalon cookie-kat használunk! A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy a cookie-kat használjunk. További információ Bezárás