Ilka Csárda Panzió
Információk
A családi vállalkozásként ismert, immár több, mint egy évtizedes tradícióval rendelkező Ilka Csárda és Panzió már vendégek sokaságának szerzett megszámlálhatatlan kellemes percet.
Értékelések
Értékeld Te is-
Házhoz rendeltünk. Az étel hideg volt,amúgy ízre finom. Esztétikailag sok kivetnivalót lehetne leírni
-
Esküvőn vettünk rész a csárdában. Vegyes érzelmekkel vagyok tele. Az esküvő előtti előzetes megbeszélés alapján a szolgáltató páros (Bence és Márk) nagy tapasztalatról adott tanúbizonyságot. Az elsődleges benyomás az volt bennem is, hogy ők egy profi páros, amelyet az ifjú pár is hasonlóképpen gondolt. Abszolút segítőkészek voltak mindenben. Eljött a nagy nap és lassan kezdtek kikristályozódni a szolgáltatói hiányosságok. A helyszínre való megérkezéskor azonban minden a legnagyobb rendben volt, a köszönőajándékok és díszek szépen ki voltak helyezve. Bár az ár a vőfélyi szolgáltatásokat is tartalmazta, de magát a vőfélyt a menyasszonytáncig nem hallottuk a násznépnek beszélni. Valószínűleg ebből kifolyólag nem volt tiszta sok vendég számára, hogy mikor is adják oda az ajándékokat. Ez ugyan az ültető tábla alatt lévő programsávon fel volt tüntetve, de örültem volna, ha valaki magához ragdja a szót és elmondja, viszont ezzel a hiányossággal még abszolút együtt tudok élni. A vacsora előtt hatalmas vihar kerekedett, amely során a személyzet magát nem féltve, szinte azonnal az esőbe rohanva zárta le a féltetős épület oldalán lévő ponyvákat, majd a vihart követő áramszünetet is higgadtan tudta kezelni. Hamar kikerültek az asztalra a gertyák, ezáltal a hangulat gyorsan meghitté és romantikussá vált. Így zajlott le a komplett vacsora. Az ételek minőségével szerintem gond nem volt, még a speciális gluténmentes menü is abszolút elfogadhatónak bizonyult. A desszertre ugyan sokat kellett várni, de én ezt az áramkimaradás számlájára írnám. A desszert maga egy alapesetben központi helyre lett kihelyezve, amely sajnos a leengedett ponyvák miatt már nem volt minden irányból belátható. Ez még nem is jelentene problémát, de bemondásra nem került, valamint nem vitték ki egyesével az asztalokhoz a vendégeket knálva. Gyakorlatilag svédasztal jellegű volt az egész, de csak a szemfülesek tudtak róla. Az este további részében is ezt tapasztaltam a kínálással kapcsolatban. Ugyan korlátlan fogyasztás volt, de hozzám az egész esemény folyamán 2-3 alkalommal jött oda bárki is megkérdezni, hogy mit hozhat nekem. Én alapvetőnek tartom, hogy igenis kell arról gondoskodni, hogy a vendégeknek legyen mit inni, lehet hogy ezen cselekedettel spóroltak valamennyit a szolgáltatók, de nem hinném, hogy ez lenne a megfelelő marketing húzás. Pozitívumként említendő viszont, hogy a bárpultnál természetesen mindig kiszolgálták a vendégeket, nem kellett várakozni. Mindezekkel még szerintem meg lehet békélni, de a tortavágást övező történések már kiakasztják nálam a mércét. A korábban említett félig belátható részre helyezték ki a tortát, amely ugyan fel volt konferálva, de az ifjú pár a násznépnek hátat fordítva kellett, hogy felvágja. A fotós és videós személyeken kívül megközelítőleg egy tucatnyi vendég kísérte figyelemmel, mivel ahhoz, hogy lássák fel kellett állni a helyükről. Az első szeletek után hallottam, amint az ifjú párnan mondták, hogy menjenek és kezdődjön a menyasszonytánc, majd a személyzet gondoskodik arról, hogy a tortát felvágják. Lehetséges, hogy vágtak pár szeletet, viszont az is bizonyos, hogy több vendég állítása szerint maguknak kellett ezt megtenni. A torta sem kiosztva, sem kínálva nem lett. Ezt bizonyítja, hogy a 3 emeletből csupán a legkisebb kb (8-10 szeletes) fogyott el, valamint a középső szintből még valamennyi. A másnapi megbeszélés alapján az zavarta meg a szolgáltatót, hogy egy személy többször is sorban állt a menyasszonytánchoz, köztük jómagam is. A szolgáltatói elképzelés viszont az volt, hogy aki táncolt a menyasszonnyal az menjen és vegyen magának egy szelet tortát, de mivel ez sem volt érthetően elmondva, a menyasszonytánc során egy torta sem fogyott. Mindezektől függetlenül azt gondolom, hogy egy ilyen szép és emlékezetes esemény, mint a menyasszonytánc maga had tartson addig, ameddig a vendégek és a pénztárcájuk bírja. Több esküvőn is részt véve sosem találkoztam olyannal, hogy ne lehessen többször sorbaállni. Az ezt követő egy óra eseményei azonban probléma nélkül lezajlottak. Egy jópofa lépcsős játékban is volt részünk, mikor az egyik teremből a másikba kellett átvonulnunk (megbeszélten). A játék lényege az volt, hogy minden lépcsőfokra áll egy személy, aki a vőlegényhez intéz egy kérdést a menyasszonyról, ha jó a válasz a lépcsőn álló iszik, ha rossz, akkor a vőlegény. Építő jellegű kritikaként ehhez szeretném megjegyezni, hogy beépített emberek legyenek a játékban, mivel nálunk hirtelen lettek a tömegből személyek kiragadva, akik közül nem mindenki tudott azonnali vagy pedig értelmes kérdést feltenni. Szintén csak a vőfélyi hiányosságok miatt a fenti teremben lévő töltött káposztáról ugyancsak semmi információ nem hangzott el a vendégek számára. Sajnos 1 óra magasságától szinte végig ismételt áramszünet várt ránk, így a DJ gyakorlatilag 20 percet tudott játszani. Ismét asztalokhoz ültünk, beszélgettünk és így telt el a lagzi vége. A személyzet megint a pultnál állt és oda kellett menni, ha szeretett volna az ember valamit. Késő volt, fáradtak voltak, kellemetlen volt a helyzet, megértem, viszont nekünk is hasonlóképpen kellemetlen volt. A végelszámolás során gyakorlatilag egy fillért sem engedtek, ami nem is elvárt, hiszen ez önhibájukon kívüli probléma volt, bár én akkor tartottam volna fairnek ezt, ha igyekeznek a kedvünkben járni a nehézségek ellenére is. Felhívta már korábban egy ismerősöm a figyelmet rá, hogy nem minden sütemény kerül ki az asztalokra, amit odaviszünk és nem is minden kerül másnap visszaadásra. Bizonyíték erre nincs, de cáfolni sem tudom, hiszen furcsa módon egyetlen ember számára sem biztosítottak bejárást abba a helyiségbe, ahol az általunk hozott süteményeket tárolták, valamint a gluténmentes torta maradéka sem került vissza hozzánk másnap, ami tényleg finomnak nézett ki. Összességében ez a poszt nem lejáratás céljából készült, hiszen tudom, hogy a Csárda, mint étterem abszolút minőségi szolgáltatást nyújt, sőt a panzió részéről csak a legjobbakat tudom elmondani. A recepciós hölgy készséges volt mindenben, a szobákat hamarabb átvehettük, megfelelően tiszták voltak és mind légkondival felszerelt. Mindazonáltal szeretném felhívni a házasodni vágyók figyelmét, amennyiben lehet NE ITT igyekezzenek lakodalmat rendezni.
Köszönöm a megtisztelő figyelmet! -
Nagyon finom, böséges adagok, kedves, udvarias kiszolgálás, kellemes hangulat. Máskor is jövünk, ajánljuk másoknak is.
-
kellemes környezet, kiváló ételek, udvarias kiszolgálás. visszatérek. köszönet a személyzetnek.
-
A harcsapörkölt sztrapacskával nagyszerű volt. Ehhez még nagyon jól illett az étterem bora.
Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...
-
La Mista Restaurant
5.0Étterem Magyar Étterem Olasz Étterem -
GomBRO'c Étterem
5.0Magyar Étterem Étterem -
Széphalom Vendéglő
5.0Étterem Magyar Étterem -
Soproni Vendéglő
3.7Étterem Magyar Étterem -
Bethlen Vendéglő
5.0Magyar Étterem -
Budai Gesztenyés Étterem
3.9Étterem Magyar Étterem -
Köles Étterem
5.0Magyar Étterem -
Zöld Kapu Vendéglő
4.3Magyar Étterem