Információk
Értékelések
Értékeld Te is-
Ilyen hulladék kiszolgálással még nem találkoztam! Hogy hogy jártam? NEM lehet kérni csapvizet, és ha mégis kérek a kaja mellé, akkor össze-vissza hazudoznak, hogy miért nem lehet, pl: a főnök nem engedi, túl klóros a víz, és az ÁNTSZ letiltotta a csapvíz felszolgálását, stb. . . Csak kristályvizet lehet kérni! De ezek után jött a szörnyű rész!
Miután beírtam ezt a panaszkönyvbe, trágár szavakkal kidobtak minket az étteremből, és megfenyegettek, ha még egyszer erre járunk se kapunk kiszolgálást, mert készítettek fényképet, és örökre kitiltottak. . . . ! (? ) -
Ilyen vendéglátóipari hulladékot nem is tudom mikor láttam utoljára.
Az ilyen típusú helyeket be kellene zárni!!!
A kiszolgálás minősége kritikán aluli!
Az üzletvezető példásan bemutatja a hely színvonalát amit a felszolgálók is hűen tükröznek!
Tömören a kiszolgálás stílusához méltóan értékelem a helyet: PUSZTULAT SZ@R!!!! -
Addig 'sajnos' nem jutottunk el, hogy az ételt megkóstoljuk, de a kiszolgálás és a vezetőség minősíthetetlen.
Egy éppen felszabaduló asztalhoz szerettünk volna leülni, de kb 2 perc várakozás után sem kérdezték meg, szeretnénk e valamit. Jött egy felszolgáló... aki leszedett 2 dolgot az asztalról nem köszönt, nem is reagált arra, hogy ott állunk. Maradt még kb 4 db pohár az asztalon, így úgy gondoltuk, addig is helyet foglalunk, ezzel teret hagyva a felszolgálók munkájának.
Majd visszatért a felszolgáló és halál bunkón megkérdezte, hogy akkor így megfelel- e az asztal. Nem is értettük, hogy mi a gond, mire megismételte a kérdést. Megkérdeztük, hogy esetleg felálljunk, vagy segítsünk, vagy mi a probléma... Mire közölte, hogy telt ház, van és hogy már mennyire elege van, és hogy minek ültünk le ez nem így működik, és hogy neki még le kell törölnie az asztalt.
Gyorsan megjegyzem, kulturált hangnemben még meg is értettem volna hogy esetleg a vendég volt a hülye, de ez az egész ebben a formában minősíthetetlen volt.
Kértem, hogy akkor a vásárlók könyvét hozza ki, mert azért ez az egész ronggyal csapkolódás és hangnem nevetséges.... Az nincs. Ekkor már határozott idegesen kértem a könyvet, mire mondta, hogy akkor van, majd kihozza.
Természetesen a kisfiú már nem mert kijönni és kiküldte a felettesét(vagy nem tudom kit, addig bíztunk abban, hogy közös nevezőre jutunk, és végre vacsizhatunk....de!!!)
Közölték, hogy nem fogyasztottunk semmit, és nekünk itt már nincs kiszolgálás menjünk el innen, ezt is persze gyakorlatilag üvöltözve. Semmi normális hangnem, egyszerűen csak kijött elkezdett velünk flegmázni, majd kétszer ránk kiabáltak, hogy menjünk el innen,és nem kapjuk meg a vásárlók könyvét sem. A fejünkhöz vágták, hogy miért nem vártuk meg, még kijön valaki leültetni minket, na de... mégis meddig kell erre várni önöknél? Továbbá, ha az egyik alkalmazottjuk látja, hogy ott állunk(a már felszabadult asztal mellett), miért nem köszön és mondja, hogy kis türelmetek kérem teltházunk van(rendben, sokan voltak, de még így is volt szabad asztalt és nem egy db), máris helyet foglalhatunk, csak leszedem az asztalt. Vagy mondja azt, hogy pillanat és jön a kolléga, mutat szabad asztalt.....
Szikrát nem kaptam. Alsó hangon 15 ezret készültünk elkölteni de inkább 20 ezer felett, és a felszolgáló minősíthetetlen viselkedése után, még mi lettünk kizavarva.
Hogy képzelitek ezt? Értjük, hogy szombat este már nem fogtok munkaerőt találni, és egyszerűbb a vendéget kidobni, de ez nonszensz. Nektek szolgáltatni kellett volna, mosolyogni, elnézést kérni, a felszolgálónak szólni, hogy skacok, amíg letakarítom az asztalt légyszi ne üljetek le, vagy álljatok fel, vagy BÁRMI ami normális kommunikáció. Életemben még sosem jártam így étteremben. Természetesen soha többet be nem teszem ide a lábamat.
Bízom benne, hogy a jövőben a vendégeiteket nem egy hisztis, fáradt felszolgáló miatt fogjátok kidobni, bár... ez a vezetőséget teljes mértékben minősítette..
#mustafa #megalázó #minősíthetetlen