Töltés

Konyha típus:
Nemzetközi, Magyaros
Elfogadott kártyák:
OTP SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, Erzsébet utalvány, Sodexo Pass, Ticket restaurant, Üdülési csekk
Felszereltség:
WIFI, Melegétel, Terasz, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

A Margaréta Csárda - Étterem - Panzió Horvátzsidányban, az Alpokalja lábánál található, Kőszegtől mindössze 6 km-re - az osztrák határ közelében. Csárdánkban vadspecialitások mellett a magyar konyha jellegzetes ételeiből is válogathatnak a hozzánk betérők.

Mutass többet

3 0
2 1
1 0
  • Nagyon finom,ízletesen frissen készített kaják nagy adagban.Gratulálunk!

• tetszett:
    gyors felszolgálás
    finom ételek
    korrekt árak

nem tetszett:
    trófeák a falakon

• Margaréta Csárda

Kedves Tike593!

Fontosnak tartjuk vendégeink véleményét és visszajelzéseit – legyen az pozitív, vagy negatív –, így köszönjük Önnek is, hogy vette a fáradságot és megosztotta éttermünkkel kapcsolatos tapasztalatait ezen a fórumon keresztül. A vendégcentrikus, figyelmes és gyors kiszolgálást mindig is alapkövetelményként fogalmaztuk meg az étterem mindenkori személyzete számára, de mivel alapvetően egy emberek működtette „gépezetről” van szó, előfordulhatnak hibák, apróbb pontatlanságok. Az Önök Húsvét vasárnapi látogatásakor a kiszolgálásban tapasztalt hiányosságokért éppen ezért, ezúton is elnézésüket kérjük, s törekszünk arra, hogy ilyesmi a jövőben ne fordulhasson elő. Mivel az étterem nyitása óta a tisztességre és a tökéletességre törekszünk nem csupán a kiszolgálás, de az ételek minősége terén is, ezúton szeretném eloszlatni ez utóbbiakkal kapcsolatos félreértéseket. Amióta a Margaréta Étterem megnyitotta kapuit a vendégek előtt, soha nem fordult elő, hogy zacskós levest szolgáltunk volna fel. A metéltlevesünk – akárcsak a többi, étlapon szereplő fogásunk – mind-mind házi készítésű, friss és minőségi alapanyagokból. Mióta világ a világ, a fácánlevesünk fácánhúsból készül, a burgundi szarvas pedig első osztályú, magyar szarvashúsból. A barna mártásból eddig sem, és ezentúl sem hiányozhat a vörösbor, mint ahogy a vadcsont, a gyümölcsök, a fűszerek sem, amelyek egyvelegétől jellegzetes és összetéveszthetetlen ízét kapja. A burgonyafánkunk ugyancsak házi készítésű, s valóban, a krumpli, a tojás és a fűszerek keverékének köszönhetően sűrű az állaga – amint az a nagykönyvben is meg van írva. Előfordulhat, hogy mindezek ellenére sem nyeri el a vendég tetszését az adott íz – ízlések és pofonok –, de ezzel sincs semmi probléma. Ha ott helyben jelzi az illető, a személyzet készséggel a segítségére siet, s választhat helyette egy másik fogást.

Remélem sikerült minden félreértést és kételyt eloszlatnunk, szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!

Üdvözlettel:

Varga Tímea
    Margaréta Csárda - Étterem - Panzió

• Margaréta Csárda

Nagyobb társasággal jártunk ott. Az asztalokon művirág volt, a gyertyát nem gyújtották meg. Előre foglaltunk helyet, valamint hogy gyorsabb legyen a kiszolgálás (több kisgyerek is volt velünk), már egy héttel korábban leadtuk a rendelést a neten található étlap alapján. A helyszínen étlapot nem adtak egyet sem, pedig az italkínálatot megnéztük volna. Az ételt gyorsan ki is hozták. Viszont az egyik asztalnál nem kaptunk innivalót. Érkezésünkkor megkérdezték, mit innánk, mondtunk, hogy később szeretnénk inni. Innentől kezdve az egész este folyamán nem kérdezték meg újra. Amikor ettől az asztaltól hárman rendeltünk italt, amikor letették elénk az ételt, a pincér még ekkor sem kapott észbe, nem kérdezte meg az asztal többi tagját. Az ételek minőségével sem voltunk megelégedve. A metéltleves íztelen volt, ízre mintha zacskós leves lett volna felhígítva... A fácánleves sem volt a legjobb, túl borsos volt, és a benne található húsdarabok erősen csirkemell ízűek voltak. A burgundi szarvas burgonyafánkkal véleményünk szerint nem szarvasból készült (zsíros volt, nem volt sötét színe és jellegzetes vadhús aromája), a barna mártás íze nem volt jó, és valószínűleg nem tettek bele vörösbort sem. A burgonyafánk állaga sűrű, pépes , ragacsos volt. A Holstein szelet is túl zsíros volt. A gyerekmenühöz járó innivalót is jókora késéssel hozták ki, amikor már megrendeltük nekik, és el is fogyasztották a külön italt. Ami még bosszantó volt, hogy miután indulni készültünk, utánunk még egy nagyobb társaság toppant be, és mialatt mi még a kabátunkat vettük, és még az asztal sem volt lepakolva, máris leültek a helyünkre. Ha váratlanul jöttek, ha nem, szerintem a pincérnek akkor is jobban kellett volna kezelnie ezt a helyzetet.

Értékeld Te is!

Margaréta Csárda

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.