Töltés

Felszereltség:
Melegétel, Terasz, Kártyás fizetés
Rólunk:

A Papa’s & Mama’s Kávéház és étterem Hévíz központjában, a Tófürdőtől 5 percnyire található.
A 100 éves polgári kőházból kialakított, családias belső tér mellett, fedett, panorámás utcai terasz, tavasztól késő őszig pedig, zöldektől és csobogóktól üde, fűthető kerthelyiség áll vendégeink rendelkezésére. Itt élőzene mellett fogyaszthatók a század eleji és a mai magyar konyha étkei, cukrászunk remek tortái, kávékülönlegességek, minőségi borok, pálinkák.
Bő kávé-, ital- és süteményválasztékunk mellett széles ételkínálattal állunk az Önök rendelkezésére. Étlapunkon megtalálhatók a múlt század eleji szakácskönyvekből és étlap gyűjteményemből vett receptek alapján készült ételek csakúgy, mint az utazásaink során összegyűjtött és a család barátaitól hallott ízletes fogások. Kínálatunkban százhúsz főétel mellett, számos kiegészítő fogás is található. Diabetikus torták, kímélő és „bőtál” ételek egyaránt.

Mutass többet

3 0
2 0
1 4
  • 2019.05.04. én este voltunk vacsorázni a kis családommal ( 2 felnőtt2 kisgyerek) . Nagyon kedves pincér jött, segítőkész volt. Ajánlott napi ételt, de étlapot is kaptunk. Mint tudjuk a gyerek menü az általában fél adag, de a 70% -ot kell fizetni.
    A két gyrek ugyan olyan ételt szeretett volna enni. Olyan rendes volt a pincér, hogy felajánlotta, hogy kihoz egy teljes adagot a két gyereknek és hoz egy plusz tányért és elfelezhetjük nekik az ételt.
    Nagyon kedves, gyors és isteni ételt fogyasztottunk náluk.
    Mi csak ajánlani tudjuk.
    Köszönjük szépen a szép estét!!!

• Ilyen csumpi helyen rég nem voltam. Sacher tortát kértünk, helyette kaptam lekváros piskótát 650 ért. Becsomagoltattuk a másik három tortaszelettel. Jól néztek ki,csak itthon derült ki hogy a hab meg volt száradva. Merészeltem kérni egy pohár szodát,-nem ásványvízet- amiért fel akartak számolni 210 forintot. Így hát nem kértem.Gondoltam a 2300-ba belefér egy pohár szóda,ha már nem ülünk le.Az egész hely retró -akkor még szolid voltam- foltos padlószőgyeg,a WC meg olyan büdös, hogy majdnem hánytam.
    Egy szó mint száz
    NEM AJÁNLOM SENKINEK!
    Mínusz 10

• Szerintem nagyon hangulatos kis hely, kiszolgálás gyors és kedvesek is. A csokitortájuk valóban isteni, főleg az a csokikrém. A vendéglátósok tudják a dolgukat, akire nem mosolyognak az biztos bunkó. :D

• Tegnap ebédeltünk náluk, a menü finom volt bár kicsit a hal sótlan.de volt só az asztalon így azt könnyen pótoltam. A csokoládétortájuk isteni volt, még sosem ettünk ilyen finomat. A kiszolgálás gyors volt, bár én nem vagyok pesti :D. Hangulatos kis hely, ajánljuk mindeninek.

• Üdv.
    Tegnap ettem náluk egy Hortobágyi húsos palacsintát.
    Kaptam sertés darálthússal töltött palacsintát, jó fűszeres paradicsomszósszal leöntve. A kiszolgálás is király volt, egy savanyú arcú kis nő foghegyről méltóztatott kiszolgálni. A sebességgel nem volt baj, de minden mással igen. Soha az életben mégegyszer...
    Takács József, Budapest

Értékeld Te is!

Papa's Mama's Étterem

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.