Töltés

Felszereltség:
WIFI, Melegétel, Terasz, Kártyás fizetés
Rólunk:

Sok szeretettel köszöntjük kedves vendégeinket városunkban,

Sárváron, és a Várkapu Vendéglőben!

Nagy múltú, régi történelmi hagyományokkal rendelkező településünk sok híres embernek, főuraknak, vitézeknek, krónikásoknak, tudósoknak, költőknek, politikusoknak adott otthont az elmúlt évszázadok során. Ez a vendégszeretet ma is szívünkben él, és mi a hely jellegéből adódóan elsősorban ételspecialitásainkkal, nemes borainkkal, szíves vendéglátásunkkal szeretnénk kifejezésre juttatni mindezt. 1999 a magyar bor és gasztronómia éve volt. Ez adta a gondolatot, hogy visszataláljunk múltunkhoz és felelevenítsük a hagyományos magyar konyhaművészetet. Reméljük, hogy a nálunk ízlelt étel és a hozzá választott kiváló bor harmonikus kettőse is segíti Önöket abban, hogy felejthetetlen perceket töltsenek el Sárváron, valamint nálunk, itt a Várkapu Vendéglőben!

Vendéglőnk és panziónk a Nádasdy - vár tőszomszédságában, a városközponttól 100 méterre, csendes helyen található.

Pizza- és étel express szolgálatunk minden nap 12 és 22 óra között a 06/95-320-475-ös telefonszámon várja a megrendeléseket. Nálunk minden 11. pizza ingyen van!

Szezononként megújuló ételkínálatunk mellett, 12 és 14 óra között napi, Fitness és Business menüvel is várjuk kedves vendégeinket a Várkapu Vendéglőben!

A megpihenni vágyókat 9 szobás családias panziónkban várjuk a város egyik legszebb, történelmi korokat idéző részében.
Kilenc szobás - 2,3,4 ágyas, fürdőszobás, televízióval és telefonnal felszerelt - szálláshelyünk zárt parkolóval, szaunával áll a kikapcsolódni vágyók rendelkezésére.

A Várkapu Vendéglő szakavatott, szakmailag felkészült csapata vállalja állófogadások, rendezvények szervezését és lebonyolítását 50-től 1000 főig.
Cégek és baráti társaságok, kollektívák megrendeléseit teljesítjük, a városban és környékén. Már komoly referenciákkal rendelkezünk!

Mutass többet

2 1
1 0
  • Várkapu Vendéglő

Ide bármikor bejöttünk, soha sem csalódtunk!!
    Az ételek ízletesek, melegen(ahogy illik, sok helyen hiába finom-ha langyos, esetleg hideg az étek) szolgálják fel. A személyzet figyelmes, barátságos.
    Köszönjük szépen.

• az egyik legjobb vendéglő , ízletesek az életek , színvonalas a kiszolgálás , 5 csillagos étterem

• Várkapu Vendéglő

A hely és az ételek nem túl fantáziadús, teljesen átlagos hely, ami nem jött be, hogy a 10%-os kedvezményünket "elfelejtették" levonni. A szezámmagos bundán nem volt szezámmag, az étlapon szereplő BB pezsgő nem volt fellelhető...

Lányom szülinapját ünnepelte az étteremben. Soha nem fogja elfelejteni...A vendéglő pincérei a vacsora után leoltották a villanyt és gyertyát gyújtva a Happy Birthday-t énekelve köszöntötték. Nem lehettem mellette, de olyat kapott a vendéglőtől, amit addig csak "a filmekben látott". Köszönöm, hogy megszervezték Neki ezt a kis ünnepet. Biztos, hogy Sárvár élete egyik legszebb emléke marad és ehhez Önök is hozzájárultak. További munkájukhoz sok sikert!

Nyaralni érkeztünk Sárvárra és véletlenül botlottunk az étterembe, mert már igen éhesek voltunk. Az általam fogyasztott dödöllével körített szarvaspörkölt kitűnő volt. Kislányom meglehetősen válogatós, de őt is meggyőzték póréhagyma krémlevesükkel. Az előttem leírt negatívumokból szerencsére semmit se kellett elszenvednünk.

Értékeld Te is!

Várkapu Vendéglő

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.