Gazdakör Vendéglő

Információk
Egy jó étterem több mint a hely, ahol elfogyaszthatjuk ételünket. Hangulata, a kiszolgálás minősége és még milliónyi apró dolog nagyban befolyásolja az étel ízét, a betérő vendég elégedettségét és jókedvét. A vendéglátósnak kötelessége mindenre figyelni, nem lehet más célja, mint hogy a lehető legtöbbet hozza ki az étteremből, hiszen mi lehet fontosabb, mint a vendég elégedettsége?
Az elégedett vendég eleinte csak egyszer-kétszer, majd rendszeresen visszajár és idővel szerves része lesz az étteremnek, ő is hozzájárul az étterem hangulatához, ezért törzsvendégnek lenni kiváltság és nagy felelősség. Nem szabad azonban elfeledkezni azokról sem, akik hirtelenjében, éhségük csillapításáért térnek be hozzánk, hiszen minden ajtónyitás az újabb törzsvendég ígéretével kecsegtet. Ha az üres gyomorral, esetleg rosszkedvvel érkező vendég jóllakottan, vidáman és elégedetten távozik, nos ennél nagyobb öröm nem is érheti az igazi étteremtulajdonost!