Töltés

Felszereltség:
WIFI, Melegétel, Terasz, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

A legnagyobb vendéglői múlttal rendelkező Matróz Dunaparti Kisvendéglő Győr óvárosában, a vár alatt 1800-as évek eleje óta működik. Éttermünk első osztályú éttermi szolgáltatásokkal, barátságos kiszolgálással, házias ízekkel, különleges magyaros halételekkel, halspecialitásokkal, sajtmártásos süllővel, mustáros rántott ponttyal, halászlével, ecetes halakkal, naponta házilag gyúrt túrós tésztával, helyben sütött tepertős pogácsával magyaros vendégszeretettel várja minden kedves hazai és külföldi vendégét!

Mutass többet

2 3
1 7
  • Matróz Dunaparti Kisvendéglő

Néhány éve hazajöttünk, és beugrottunk a Matrozba venni leveles ” töpörtyüs ” pogácsát csak ugy zacskoba. A levelek között valami piritott prézli lehetett, esetleg hasonlo de nem töpörtyü. Kidobtuk az utcán az elsö kukába. Minap megint bementünk 3- an az étterembe és rendeltünk vacsorát. Az enyém rántotthus petrezselymes burgonya. A burgonya kemény izetlen, a hust megettem mert éhes voltam de…… az a lényeg az, hogy mindhárman visszaküldtük a zömét. Nem tudom azt, hogy miért alkalmaznak ilyen szakácsnak mondott egyéneket? A férjem kért egy korso sört, szénsav nem volt benne. Szoltam a pincérnek kedvesen, ö késöbb hozott egy pikolo sört kárpotlásul. Nagyon kedves gesztus volt, de miért nem lehet hozni becsületesen egy korso sört? Az biztos, hogyén azt is lebeszélem aki a Matroz éttermet az ismeröseim közül látogatni akarja. Elég sokat fizettem ahhoz képest, hogy az étel és az ital csapnivalo volt. Bocsánatot kérek, nem akarok senkit megsérteni, csak a rosz véleményem irtam le becsületesen. Akinek pedig megfelel az étterem az nyugodtan látogassa, mi többet biztosan nem fogjuk a lábunkat oda betenni. Üdvözlet

Tegnap betértünk egy jó halászlé reményében. A felszolgáló fásult, enervált, unott modorú, cseppet sem előzékeny. Az abrosz foltos… Előtte két zéró colát kértünk, amit koszos, használt (citromrostos, ivásnyomos) pohárban hozott ki, így a halászléről nem tudok véleményt mondani, mert addig nem jutottunk el. Elnézést kért ugyan a “hibáért”, de ezek után elment a kedvünk, vacsora nélkül távoztunk.

• kedves aranyos volt a pincér. Az étel nagyon finom volt, mink teljesen megvoltunk elégedve mint a kiszolgálással mint az étel minőséggel. Legközelebb is menni foguk oda s viszük a jóhírét az étteremnek.

• A pincérek stílusa tényleg hagy kívánnivalót maga után, bár nekünk soha nem volt negatív tapasztalatunk. Sőt, ellenkezőleg: pici gyerekekkel szoktunk menni, segítőkészek, figyelmesek. Nagyon régóta járunk oda a párommal, mi már megszoktuk a negatív kommentekben említett stilust, de nekünk inkább szórakoztató, mint felháborító. Azt vettük észre, nagyon sok múlik a vendégen. Nyilván nem így kellene történnie, de ha egy vendég unott arccal, flegmán érkezik, az biztos megkapja a magáét... A személyzet ezt a stílust megengedheti magának, de a hely zsúfoltsága igazolja, hogy lehet hozzájuk alkalmazkodi, meg lehet találni velük a közös hangot. Az ételek kifogástalan minőségűek. Úgy gondolom, Magyarország egyik legjobb halászlevéért hajlandó vagyok elhallgatni a be-be szólós pincéreket, a mogorva megjegyzéseiket. Az árak nem teletál színvonalúak, de a ropogósra pirult bakonyi harcsa feelinget máshol még nem volt szerencsém tapasztalni. Az étteremnek megvan a maga varázsa, szeretünk odajárni. Csak ajánlani tudom, de mimóza lelkű, avagy éppen magamista, ki-vagyok-én embereknek nem fog bejönni a hely.

• Matróz Dunaparti Kisvendéglő

Idióta negatív kommentelők. Nincs jobb dolgotok ennél, hogy ide irkáltok mindenféle hülyeségeket. Ha valami nem tetszik jelezzétek helyben a pincéreknek. Legjobb hely az egész városban a legjobb pincérekkel sőt!!! Törzsvendégként járok ide jópár éve. Sajnálom, hogy most zárva van mint minden más.
    Várom az újbóli nyitást és a harcsahalászlét na meg persze a sztrapacskát. :)

Üdv.: Dezs

Értékeld Te is!

Matróz Dunaparti Kisvendéglő

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.