Töltés

Felszereltség:
Melegétel, Terasz, Akadálymentes, Kártyás fizetés
Rólunk:

A szögedi halászlé, mint fogalom, szinte egybeforrt a Roosevelt téri Halászcsárdával, népszerűbb és közismertebb nevén a Sótartóval. Az étterem neve fogalommá vált az elmúlt néhány évtized alatt nemcsak a városban, de országszerte, sőt az sem túlzás, ha azt állítjuk, hogy világszerte. Ha távoli vendég érkezik Szegedre, akkor vagy korábbi hallomásai alapján, vagy az itt élő ismerősök, rokonok invitálására biztos, hogy felkeresi a város egyik legismertebb és legépszerűbb éttermét, a Roosevelt téri halászcsárdát.
Az étterem igazán frekventált helyen, a belvárosban, a Belvárosi híd (régi híd) és a Tisza által határolt tér, a Roosevelt tér sarkán található. Nyáron, a csárda teraszán, lombos fák árnyékában, cigányzene mellett a Tisza tőszomszédságában fogyaszthatják el vendégeink a messze földön ismert eredeti szögedi halételeket, mindenek előtt a filézett ponty- és vegyes halászlevet, a batyus hallét és a különféle sült halakat.

Mutass többet

2 0
1 2
  • Roosevelt Téri Halászcsárda

Borzalmas kiszolgálás, megengedhetetlen magatartás a pincerek körében. A Szegedi Szabatéri Játékok miatt minden évben ellátogatunk ide és azon kell szorongnunk hogy eppen ma milyen hangulata van a pincernek. Kritikán aluli! A halászlé -velemenyem szerint - Szegeden itt a legfinomabb, ezért kénytelen vagyok lenyelni az arrogáns viselkedést az arasznyi szelet kenyérrel. Eddig sikerült, de a legutóbbi már majdnem a torkomon akadt, amikor is a pincér konkrétan egy félreértés végett - mondanom sem kell hogy nem mi értettük félre - arra tett célzásokat a barátunknak hogy menjenek ki lejátszani...
    Összességében: Középszerű halászlé, mirelit zöldségek, ételek méregdrágán, kopott tányér és evőeszközkészlet, és minősíthetetlen kiszolgálás jellemzi évek óta a kultikus éttermet. Sajnálom

• A kiszolgálás gyors és kulturált volt, az adagok mennyisége bőséges, az ételek ízletesek, az árak középszintűek. Mindent egybevetve a színvonal a mennyiség és az ízek egy olyan hellyel örvendeztettek meg, hogy a kulináris élvezetek miatt máskor is meglátogatom az éttermet, ha az ország azon részére visz az utam. Elismeréssel és bátran fogom ajánlani minden ismerősömnek.

#notfamilyfriendrestaurant #notfriendlydirector
    #averagemeals
    #hugemealandsoups
    #overpriced
    #notrecommend

Elhelyezkedés: az étterem helyileg az egyik híd lábától nem messze található, belvárosi elhelyezkedés. Terasza van, kilátás a hídra néz, ill. egy városi játszótérre, a Tisza nem látható, nem közvetlen Tisza parti étterem, nagy terasz, legalább 100 fő külső elhelyezésére.

LOCATION: central, but without river view. You can see the central bridge and the central playground. There is a outdoor terrace with around 100 seats.

2. Ételek: halászlé hatalmas adag, egy jó közepes méretű kondérban.... 4-en rendeltünk 3 adagot, elég lett volna 1 bőven...... A maradékot további 650 forintért elcsomagolják. Kicsit úgy tűnik direkt nem világosítják fel a vendéget a halászlé mennyiségéről, mert a szomszédos asztalhoz épp kihoztak egy ilyen adagot, aminél láttuk, hogy hatalmas, ketten ették... Rakerdeztunk a pincernel, a válasz az volt, hogy az a 2 személyes verzió..... Nem, nem értettük félre..... Az ízek átlag halászcsardai ízek.

Jeleztük a pincérnek, hogy óriási adagok, valasz: jobb, mintha keveset kapnánk.... Köszönjük...... Érdekes, hogy jónéhány ételnél ki van írva, hogy hány dkg, itt miért nincs pl. kiírva?! A turogombocnal pl. pont nem érdekelne.....
    Harcsapaprikas csúszával szintén 2 főnek való. Haltal 2 főnek (9900,ft) 3-4 embernek bőségesen elég nagyétkű család eseten.

Gundel palacsinta, hatalmas csalódás.... Tele 'Dejóval', ami nem sok diót látott.... ...

3. MEALS: average, huge portions, you can order one meals, it is excellent for 2 - 3 hungry people.... Gundel pancake is not with full walnut, IT is with 'Hungarian dejo'... (fake walnut)

Egyéb: férjem szüleit vittük ide ebédelni, Szlovákiából utaztak ide, több száz km-ről..... Egy kellemes családi ebédre számítottunk. Sajnos nem lett az.... Telefonon foglaltam asztalt, babaszeket kértem (16 hónaposnak).
    Kaptunk egyet, kB. 1970-bol.....ezzel nem lenne baj, ha a gyereket be lehetett volna kötni.... vagy lett volna kis asztal része.

A 16 hónapos 15 perc után rájött, hogy kitud mászni, felallni.... Ki kellett venni, egy ember a játszón maradt vele..... Volt másik 2 fehér etetoszek a jelen korbol, persze használatban...... Utóbb kiderult ezekbol is kiszereltek a bekotoreszt......, de legalább nehezkes kimaszni belőle és van kisasztal része....

Miutan lőttek a csaladi ebednek, gondoltam kérek a vezetőtől egy jelen kori etetoszeket, aki közölte, hogy osszvisz 2 újfajta és egy retro van.... Jeleztem előtte a holgynek, hogy több száz km - rol vannak vendégeink, családi ebéd, fontos dolog miatt stb..... Közölte a vezető hölgy, hogy nyilván nem tud elmenni etetoszeket venni és megis mit tehetne értünk?! Megkoszontem és otthagytam.

Kihoztak a második fogást, nekilattunk ketten, nagyszülők a játszón voltak a kicsi miatt. Később felszabadult a normál etetoszek egyike, a pincérek bevittek, gyorsan elkertem tőlük.... a kicsit visszatettuk, nagyszülők is tudtak enni kihult másodikat..... Hurrá....

Felháborító, hogy ilyen arszinvonalú helyen, kB. 300 fős étteremben, 2 használható etetoszek van. Pelenkázó rész, alátét nincs. A pincér lekuldott az alagsori rendezvenyterembe, hogy bárhol tisztába tudom tenni a gyereket, ott nem zavar senki.... A bárhol az a megterített fehér abroszos asztal vagy a székek valamelyike volt....... Meg oldottam....

Egy ócska kínai étteremben vagy mc donalds-ban vannak normális etetoszekek....ne adj isten pelenkázó is, gondolok itt egy alatetre, ami kB. 4 ezer Ft a Tescoban. IKEA-s egyszerű etetoszek kB. 5 ezer Ft......

Sajnálom, hogy ilyen tételek nem férnek bele a költségvetésbe és egy belvárosi szegedi étterem ilyennel égeti az országot a turisták előtt...... Ha már nem célja, hogy visszatérő helyi vendégei legyenek....

• Roosevelt Téri Halászcsárda

Szegedi halaszlevet kertunk. Isteni finom volt. Egy picit csipos. Jo suru alaplevel, tobbfele halhussal. Szep kornyezet. Pincerek figyelmesek. Hazi jellegu kenyeret szolgaltak fel a lehez. Egy kicsit draga, de jo hely.

• Sajnos a kért ételek sorrendje nem a rendelés szerint történt. Így a haltepertő a végére került. Nem voltak túl frissek az ételek. A haltepertőnek szerintem ropogósnak kellene lennie. Várnék sok sok mosolyt a személyzettől a kifejezetten igényes cigányzene mellé. Csatlakoznék az előző értékeléshez: rengeteg sót kellett még szórnunk az ételekre, hogy valami íze azért legyen.

Értékeld Te is!

Roosevelt Téri Halászcsárda

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.