Töltés

Felszereltség:
WIFI, Melegétel, Terasz, Parkoló, Kártyás fizetés
Rólunk:

Szeretettel várjuk a szórakozni, étkezni, pihenni vágyó vendégeinket.
Kóstolja meg tradicionális, magyaros halételeinket, próbálja ki a helyszínen nyújtott sportolási, horgászati lehetőséget. családias környezetben, tóparton, fákkal és virágokkal körülvett étteremben tájjellegű ételekkel, vagy a tóparton horgászati lehetőséggel várjuk Önöket. A finom ízek, és speciális ételeknek és bőséges fogásnak köszönhetően sok visszatérő vendég igazolja munkánk sikerét és eredményességét.

+36 30 338 0555

2 2
1 8
  • Jobb Mint Otthon Kisvendéglő

En ilyen kiszolgalast még nem lattam sehol .Konyorogni kellett a Coláert vagy egyaltalan , hogy odajojjenek hozzank .Oda jott az elejen kiszolgalt azutan elment a pincer es nem is jott vissza .Szloni kellett neki allandoan mar nekunk volt ciki .
    Az etel minossege: A halaszlé felmelegitett szetparadicsomozott lé volt !Ertekelese 10- bol talan 2-es .
    Vegyes tál ami 5000Ft és alig van rajta valami.Felesegemmel megettunk 2-2darab hust es mar szinte ures volt a tal !
    Soha tobbet nem megyunk oda !

• Jobb Mint Otthon Kisvendéglő

2021 szenteste. A 2 adag filézett vegyes hallé 3000/adag,ami itt 2300-ért szerepel alulmúlhatatlan minőségű volt. A ritka, nem tudom mivel sűrített 'alaplének' gondolt színtelen lé összesen! 4 db ponty halkockát és kevés felismerhetetlen 'haltörmeléket' tartalmazott..Ez megpecsételte az érte eltöltött 1 1/2 óra várakozási időt.
    Jobb mint otthon? Ez fordítva igaz. nem ajánlom a helyet senkinek!

Kedves Olvasók!
    Alapvetően eddig teljesen jó véleménnyel voltam az étteremről..Egészen a mai napig. Na, de hogy ne egyből a rosszal kezdjem, had mondjam el, hogy hatalmas pozitívum volt, hogy December 26-án is nyitva volt az étterem és kaptunk kiszolgálást(hozzátenném, hogy előtte legalább 5 éttermet felkerestem és mindenhonnan azt a visszajelzést kaptam, hogy zárva lesznek az ünnepek alatt), továbbá, hogy kicsit előre ugorjak, az ételek ízével is meg voltam elégedve.
    Nah, de a probléma ott kezdődött, hogy December 23-án felhívtam az éttermet, hogy megérdeklődjem, hogy előrendelést tudok-e leadni December 26-ra 12:00-13:00 óra közé. Egy kedves női hangtól azt a választ kaptam, hogy elég aznap délelőtt nyitástól(11:00 óra) betelefonálnom és egy órával korábban leadnom a rendelésemet, így nem kell rá várnom elvitelkor. Ez így is történt, felhívtam az éttermet és egy nem túl szimpatikus férfi hangtól gorombán azt a választ kaptam, hogy nincs lehetőségem előrendelésre, ha enni akarok, akkor elég a helyszínen megrendelnem és várok rá 15 percet.
    A helyszínre érve megrendeltem az ételt és szomorúan konstatáltam, hogy mások előrendelésre érkeztek és egyből át is vették az ételeket, holott én azt a választ kaptam, hogy erre nincs lehetőség..De ez még elfogadott lenne, ha a kért két személyes tálból nem hagyták volna ki majdnem az ételek felét, ami számomra felháborító volt..Vegyes tálat rendeltem, amiből fura mód kifelejtették a rántott csirkecombot és a natúr sertésbordát, továbbá zöldségköretet sem kaptam hozzá..Az egészben még az is rettentő csalódás volt, hogy elvileg kétszemélyes tálról beszélünk, de a kapott ételek fele csak egy darabból állt(tükörtojás egy darab, sajttal töltött pulykamell rántva 1 kis darab KETTÉVÁGVA)...Jogosan merül fel a kérdés, hogy miért nem a helyszínen tettem panaszt, de mivel becsomagolva a kezembe nyomták az elcsomagolt tálat, én naivan feltételeztem, hogy hiánytalanul kapom azt, amit kértem és kifizettem... 4500 forintot költöttem a tálra, amiből jó, ha 2000 forint értékben kaptam valamit...Ebből adódóan csalódás volt az étterem és nem tudom szívből ajánlani másoknak!

• Egy világ omlott össze bennem. A kedvenc Halászcsárdánk volt eddig. Számtalanszor voltunk, mindig elégedetten távoztunk. Mind az étel, mind a kiszolgálás hibátlan volt. Ezért ajánlottuk pesti rokonainknak, na majd most mutatunk egy tuti helyet. Aztán égtem mint a rongy....
    Az hogy egy órát vártunk egy adag haltepertőre az még elmegy. Másfél óra várakozás a halászlére még elmegy. De két és fél óra után még a sültet nem kaptuk meg. A pincér a konyhára fogta, ő nem tehet róla, és a sülteknek sok idő kell. Persze. Ezt el is hinném, ha a körülöttünk ülők nem mind fél órával utánunk érkeznek, és fél órával előttünk már a kávézáson is túl, a maradék sültet elcsomagolva elégedetten távoznak. Mi két és fél óra után sültek nélkül, éhesen kértük a számlát és nem biztos hogy megyek többet. Simán elfelejtett minket és könnyű a konyhára fogni. Annyi vér lehetett volna a pucájában a férfinak látszó tárgynak, hogy bevallja tökösen: Bocsánat, hibáztam.

Az idei év egyik legnagyobb csalódása. Most hazamegyek és rendelek valami kaját

• Jobb Mint Otthon Kisvendéglő

Egy isteni finom vacsorát fogyasztottunk el az étteremben. A környezet gyönyörű, a kiszolgálás villámgyors, a Zoltán nevű pincér pedig nagyon kedves, figyelmes és humoros volt, igazi szakember. Mindezek mellett az árak nagyon kedvezőek, mindenkinek csak ajánlani tudom a vendéglőt!!!

Értékeld Te is!

Jobb Mint Otthon Kisvendéglő

Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Étlap, itallap

Töltés
A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy cookie-kat használunk.